Spamtråd M+S

Jag ska till Danmark den 6:e December, med flickorna :) :gnissla :mad: :)

Så är det nån som önskar få hemköpt nånting, så släng iväg ett PM till mig, så ordnar vi det :)
 
Kvällens omelett:

3 ägg
En skvätt mjölk
Lite gul lök
Några delade körsbärstomater
Rätt mycket tärnad ost (Bäst före gick ut i september, mycket viktigt)
En fet skiva kassler, oxå tärnad
Salt
Peppar
Stekt i rapsolja

Blev den godaste på länge :tummenupp
Smaklig måltid o sov gott
 
Last edited:
Att vakna upp till snö är som att dö lite granna.

Ord!
Det som bromsar lite är att få gå ner i källaren och torrgasa lite ;)

Ang snöskoter snacket så blir det sällan tillfälle för det här nere i blåshålet.
Men hade inte haft något emot att få köra skoter som substitut ett par månader!
 
En lantbrukare kom in i den kemiska tekniska affären i Piteå för att köpa råttgift. Han brukade använda Cobrax, men han hade glömt namnet. På hyllan fick han syn på ett paket Tampax, javisst så hette det ju. Eftersom det var fråga om många och stora råttor bad han expediten om fyra paket av den grövsta sorten. Medan han stoppade ned paketen i sin väska kom en ung dam och bad att få ett paket Tampax av de små. Lantbrukaren kände samhörighet med damen som tydligen hade samma ärende som han själv och sa:
-Jaså, det är till att ha en liten mus?
 
Möten, möten, möten och åter möten :gnissla

I eftermiddag är det utbildning också :gnissla

Men snart är det fredag :hoppa
 
Någon som är sewgen på koncert nästa helg?
Bullet For My Valentine spelar på Lisebergshallen.
Inga favoriter men hade varit kul att se dem :)
Lite melodisk metal är ju sällan fel :yoparty
 
Drömde i natt att hojen blev stulen.
Det är väl delvis en sanndröm känns det som. Snart så är det väl helt tomt (på 2-hjuliga fordon) i garaget när man skall ta ut hojen och ta sig en tur:näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top