Spamtråd M+S

FYYYYYY!!!!! :gråta
Hoppar glatt (:rolleyes:) nerför trappan mot bussen, i med hörlurarna. Bandit! Wohoooo :hoppa :rock
Sen får jag in kanalen… Suck! Det är ju de där jävla mupparna från morrongänget :zpy :zpy :zpy Jag tål dem inte! Deras jävla röster och göteborgskan när den är som värst! Och så säger de någonting om att snart kommer alla radiopratarna igång bla bla bla. Vaddå radiopratare!? Det är musiken man vill höra. :mad:

Kom förbi kanalen 3 ggr på vägen till jobbet. Tjôt 2ggr och reklam 1.
Nä, fy fan! :tummenner

Måste tyvärr instämma...
Jävla morrongänget :tummenner

Sen att dem bara spelar skitmusik hjälper ju inte heller!
SKÄRPNING BANDIT!

Som det är nu fortsätter jag att lyssna på Bandit Stockholm.

Vaffan.. Snacka inte skit om morrongänget :)

Tycker det var bättre före sommaren. Den där nickelback-rocken kan jag vara utan. De har ju själva sagt att Bandit inte kommer vara lika hård som i Stockholm, vilket känns lite mesigt.

Andra dagen utan mc till jobbet för övrigt. Hojdäck.se får se till att öka nu..

Då kunde de väl lika gärna ha kvar lugna favoriter istället för att ha en mesig version av rock som de ändå mest pratar på :zpy

Är det ngn mer än jag som på sista tiden upplevt att det dagliga kommuterandet till och från djävulsön med eget privatägt nyttofordon blivit så mycket mindre infekterat av trängsel?

Är det ngn mer än jag som på sista tiden upplevt att det dagliga kommuterandet till och från djävulsön med eget privatägt nyttofordon blivit så mycket mindre infekterat av trängsel?

JA!

Betydligt mindre köer när man åker hem...är det pga att du har slutat här eller? :D

JA!

Betydligt mindre köer när man åker hem...är det pga att du har slutat här eller? :D

Så ni menar att man kan köra hem till Hells island och sen komma på att man måste in till stan igen utan att behöva sitta i 4 timmars kö? Är detta dagens sanning?

Vad kommer uttrycket Djävulsön ifrån? Eller är det bara ett sporthoj-påhitt..?

Kan inte svara för ursprunget, men det är ett sedan länge vedertaget begrepp som ej härstammar från något internetforum av denna typ. :mattias

Antagligen uppkommet p g a avundsjuka från icke boende på detta Göteborgs Manhattan (se typexempel nedan)!

Last edited:
Så ni menar att man kan köra hem till Hells island och sen komma på att man måste in till stan igen utan att behöva sitta i 4 timmars kö? Är detta dagens sanning?

Är du ö-bo och ska genom tunneln på väg hem är du inte lika glad som mig som gör allt för att komma ifrån ö-fan! :D

Är du ö-bo och ska genom tunneln på väg hem är du inte lika glad som mig som gör allt för att komma ifrån ö-fan! :D

Det är onaturligt att korsa älven. Den finns av en anledning. Bor du Mölndal ska du jobba i tex Högsbo. Bor du i Torslanda så ska du jobba i tex Arendal. Så är det, allt annat är onaturligt.

Kan inte svara för ursprunget, men det är ett sedan länge vedertaget begrepp som ej härstammar från något internetforum av denna typ. :mattias

Antagligen uppkommet p g a avundsjuka från icke boende på detta Göteborgs Manhattan (se typexempel nedan)!

Hehe.. Okej, då känner jag mig lite visare. Bor själv på Hisingen men har inga problem med att titulera mig som djävulsöbo. :cdevil

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti