Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
proppmættpåhemlagadepanbiffarmegræddsåsochkoktpotatisjustdelingonsyltme![]()
Fått ordning på hojjen Paser eller hur går det?
Godmorgon allihopa
Nu sitter jag i norge och är sjuk, huvet bultar som den värsta baksmälla, och svälja det är inte att tänka på.:
Tjejerna ska fan masa sig till gymmet ikväll och dem fick grabbarna till att hänga på, och så kan inte jag följa med, det är förjävligt.
Vi börjar få ordning här nu iallafall, de hetsiga diskussionerna om kylens innehåll och organisation har avtagit nämnvärt, diskussionen om hurvida den röda baddrumsmattan som bara luddar ska slängas eller inte är inte prio 1 längre, och gemensamma inköp på ikea har inte blivit jobbiga alls.
Tjejerna är oerhört otekniska dock, och jag är nog "mannen" i huset. Kanske inte allt för bra för min image som kvinna, men vafan. Jag får allt som jag vill ha det iallafall och det är bra
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kurera mig, jag är ju trots allt döende:
När de andra kommer hem så kommer dem fråga om jag vill ha mat eller nått annat, det är kanon. Dock tror jag att samma ansträngning kommer krävas av mig vid omvänt tillfälle...men det är trotts allt rätt trevligt.
Kram och hej så länge![]()
Gå in och anmäl er till kvällen pokerturnering nu... start kvart över åtta.
Jag har vart och köpt chips och jordnötsringar.
Och en laptimerGör så här:
Sätt upp sändaren vid soffan så den går igång så fort du rest dig. Så gör du det till en sport att hämta chips från skåpen så fort som möjligt. Så käkar du en chips i taget samtididgt som du bränt bort det tack vara rörelsen.
Självklart försöker du slå varvrekord varje kväll![]()
FYYYYYY!!!!!
Hoppar glattrolleyes
nerför trappan mot bussen, i med hörlurarna. Bandit! Wohoooo
![]()
Sen får jag in kanalen… Suck! Det är ju de där jävla mupparna från morrongänget![]()
![]()
Jag tål dem inte! Deras jävla röster och göteborgskan när den är som värst! Och så säger de någonting om att snart kommer alla radiopratarna igång bla bla bla. Vaddå radiopratare!? Det är musiken man vill höra.
![]()
Kom förbi kanalen 3 ggr på vägen till jobbet. Tjôt 2ggr och reklam 1.
Nä, fy fan!![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025