Spamtråd M+S

En Lamborghini Gallardo Superleggera -08 som går i 340 km/h. Rastade den rätt kvickt runt Lygnern precis.

Fan, så du rör dig i mina trakter alltså:) Då får jag passa mig:näsblod :rolleyes: :tummenupp

Bilden på bilen är tagen utan för Kungsmässan i Kba va? Ser ut så iallafall.

Skulle precis gå upp och ta en bit mat, istället hamnade jag på altanen med min finska morbror, han bjöd mig på 5 shots koskenkorva:tummenupp Nu är jag måttligt nyktre!:yoparty Släktträff is the shit! Särskillt om det är med en bunt finnar som bjuder på kosken:tummenupp Nu knäcker jag en bärs:tummenupp

Last edited:
Gott! :tummenupp Går trajjan i 600-klassen eller är den ratad? :va Blir det japan-pressad fyra istället?

Morsning everyhopa by the way! :hej

675an har dispans för att köra i 600-klassen men det blir troligen en ett inköp av en R1:a isf. :) Men har inte lyckats bestämma mig än hur jag skall göra. :tjejig

675an har dispans för att köra i 600-klassen men det blir troligen en ett inköp av en R1:a isf. :) Men har inte lyckats bestämma mig än hur jag skall göra. :tjejig

Du lär upptäcka att 675:an står sig rätt bra på bana.:) Sen kommer det bli en del banhojar till salu till sensommaren när de som kört i år ska sälja för att skaffa nytt till nästa säsong. Då kan du säkert få en riktig raket till ett bra pris. :tummenupp

Det är ju klart coolare att köra trajjan i rookie600 än köra r1 i räksallad1000.

Lacka den i engelska flaggans motiv :yoparty

Det är ju klart coolare att köra trajjan i rookie600 än köra r1 i räksallad1000.

Lacka den i engelska flaggans motiv :yoparty

Mjo, den är nog roligare att brotta runt på bana än en 1000, gissar jag på utan att kört 1000. Kompisen vill inte köra 600 dock och iom jag aldrig kört 1000 så kan va kul att testa det en säsong iaf. :)

Sen är ju min i princip helt orginal. Orkar inte göra den raceklar med uppsamlingskäl, naja skruvar etc.. Lättare att köpa en färdig hoj då. :)

Du lär upptäcka att 675:an står sig rätt bra på bana.:) Sen kommer det bli en del banhojar till salu till sensommaren när de som kört i år ska sälja för att skaffa nytt till nästa säsong. Då kan du säkert få en riktig raket till ett bra pris. :tummenupp

Finns några ut nu med men norrmannen får man ju inte tag på. :mad:
Jo, den har jag sett gått bra i många sammanhang på bana, orkar inte göra om min så den uppfyller alla krav för tävling. :)

Last edited:
Jässs!!! Ett steg närmare kortet!! klarade äntligen teorin, tredje gången gilt!! Efter först 49 poäng, sen 51, och nu 61 :rock

SEMESTER=inne på andra ölen ungarna badar i polen och dricker läsk, om ett par timmar e det dags för grillen och en välförtjänt laphroaig man gick ju ändå upp vid tio i morse:rolleyes:
nästa helg e det träff på toppen(skagen) nån mer som skall dit??
har lite beslutsångest skall ja ta 625an och bränna på sandstranderna eller vtr och få en bekvämare färd????

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti