Spamtråd M+S

Mina alpinestars brallor har ventialtion i skrevet, skitbra när det regnar :va

För övrigt kan jag meddela att kallt kaffe smakar illa, kallt kaffe är kallare än varmt kaffe, kallt kaffe är dåligt för hållningen och kallt kaffe bör undvikas :huvet

Det florerar skumma rykten om att du ska slänga den röda och börja med erf-rullskidsparalellpuckelpist. Kan du bekräfta/dementera detta?

Vet inte hur mkt ERF-tävlande det kommer bli men anmält mig till licenskurs nu iaf så får vi se hur det blir framöver. De tar emot väldigt att göra sig av med 675an, älskar den sååå. Får se hur det blir med allt, inte bestämt mig än..

Jag ska till Vansbro i helgen. Har tänkt mig att ta 45 upp till Karlstad först. Så min fråga är vilken är den bästa vägen sen, den via Malung eller Filipstad?

Jag ska till Vansbro i helgen. Har tänkt mig att ta 45 upp till Karlstad först. Så min fråga är vilken är den bästa vägen sen, den via Malung eller Filipstad?

Vet inte hur vägen i sig är men via Filipstad är ju iaf närmare. Malung får du ju köra en omväg för om du skall till Vansbro.

Jahopp, då är man plötsligt på ett invecklat och komplicerat sätt kollega med Pacman nu.

Va trevligt! Konstigt att man stöter på dem man känner i fikarummen...

Men nu skiner solen i Kba, ikväll får det åka:tummenupp

Jepp, den skiner, men det är massa moln ivägen! :mad:
Jag har ändå inte fått mitt nya drivpaket ännu så jag får vänta med att köra:huvet Men men, övningskörningen med 750n påbörjas om 10 dagar :yoparty

Har dom små:tuttar i Kba kjol så här års? Nån hallänning som vet?:va

Vette fan om dom har det idag när det är så kallt! Men åk förbi donken så lär det finnas en hel del fjårtz som inte har något bättre för sig än att sitta och knapra minimorötter :tummenupp :) :D

Jepp, den skiner, men det är massa moln ivägen! :mad:
Jag har ändå inte fått mitt nya drivpaket ännu så jag får vänta med att köra:huvet Men men, övningskörningen med 750n påbörjas om 10 dagar :yoparty

Vette fan om dom har det idag när det är så kallt! Men åk förbi donken så lär det finnas en hel del fjårtz som inte har något bättre för sig än att sitta och knapra minimorötter :tummenupp :) :D

När ska vi göra upp då?:tummenupp :näsblod

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...