Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
kul me ninja skrev:
2469994

Ska alllri mer snacka skit om dina däck mer..:kär

Du kan få snacka skit om mitt bakdäck, ser ut som ett raktframrace'at slicks :näsblod
Men du, vi ska inte byta hoj förresten? :D börjat spara till en zx6r / 9:a :tuttar

fille600 skrev:
2469959 "Favoritgodis", eller?:D

Om vi säger så här. Jag är barnsligt förtjust i "småkarra"....som vi säger i norrland :)
Och ombyte förnöjer, så det kan ju va kul att slippa "plocka" det på ICA emellanåt :D

kul me ninja skrev:
2469994 YEES ! tack för att du rädda mej...ja visste det inte va jag...:yoparty :yoparty

Med tanke på att vänskapspakterna i spamtrådarna brukar vara i ca 4 inlägg räknar jag iskallt med att få se dig smäda Filles däck inom några minuter...:D

Ullis skrev:
2469992
kul me ninja skrev:
2469944
Men för tusan, jag gav ju Snigeln ett kompass i present.....( å en sån där kundvagnstia med Explorerflaggan på inkl ett groggrecept).....då borde ni ju iaf ha hamnat i närheten :)

AAAHA...det va den han drack ur innan vi kom till Rosenhill...visaren måste ha varit med för varje gång vi stanna ( ca 25 ggr ) så peka han mot norr å sa..."dit ska vi ..däråt ligger banan" :D

Ullis skrev:
2470014 Om vi säger så här. Jag är barnsligt förtjust i "småkarra"....som vi säger i norrland :)
Och ombyte förnöjer, så det kan ju va kul att slippa "plocka" det på ICA emellanåt :D

Du vet att du just krattat banan för en hel uppsjö med skämt om att ragga spädgrisar vid lösviktsgodiset, va?

"Följ med Tant Ullis in i provhytten så får du godis"...:rofl

Lord Adrian skrev:
2470022 Med tanke på att vänskapspakterna i spamtrådarna brukar vara i ca 4 inlägg räknar jag iskallt med att få se dig smäda Filles däck inom några minuter...:D

Vad fick luft ifrån:smasha :smasha Seså, tebaks till utvisningsbåset och stanna där till blir rumsren igen. :arsele Det lär väl i och för sig inte inträffa på den här sidan sekelskiftet:D

Lord Adrian skrev:
2470044 Du vet att du just krattat banan för en hel uppsjö med skämt om att ragga spädgrisar vid lösviktsgodiset, va?

"Följ med Tant Ullis in i provhytten så får du godis"...:rofl

Provhytten?? Jisses, hur väl provsmakar du ditt karra :va

ewook skrev:
2470010 Du kan få snacka skit om mitt bakdäck, ser ut som ett raktframrace'at slicks :näsblod
Men du, vi ska inte byta hoj förresten? :D börjat spara till en zx6r / 9:a :tuttar

Min e lagom gammal för mej..vet du..som jag...ca 55 kv kvar i den..orkar knappt slanga mer..du ska ju ha en ung å fräääsh en..fixa en pigg lite 600 du :tummenupp

fille600 skrev:
2469971 Skippa "dödvikten" i form av SL-buss o Kapten Tvångsollarskägg så hinner du nog fram i tid!:D

Å vad fan säger du????
Har du blitt Rossi nu för du har setat och kört högesvängar en halv dag..

Any time, Any place baby!!!
Stekt blir du i vilket fall som helst.. :D

Ullis skrev:
2469913
Annars kan det vara lite klädsamt med sådana där "duk tyngder" i form av ananaser eller kanske smällkarameller med riktigt karra i :tummenupp

Sök vård kexet, nu direkt, jag menar ikväll alltså :D

Ullis skrev:
2469913
Toppless var lite mer vad jag ville kanske :D

*stön* :brynad

fille600 skrev:
2469935 Raspen har jag lånat ut till KB. Han påstod att han skulle fasa av några kanter av något slag:D

Haha, fan vad du snackar skit Fille :fakta
Spela inte Allan nu, det är bara gatkörda däck som gäller :D

Milla skrev:
2469846 Det har jag visst! Jag stekte Pippi på söndagskörningen, som faaaan! :yoparty

Var det en lång raka? :D

Last edited:
kul me ninja skrev:
2469994 YEES ! tack för att du rädda mej...ja visste det inte va jag...:yoparty :yoparty

Å jag ska allri mer lita på en kille på Ninja med en karta på tankväskan!! :tummenupp :D

kul me ninja skrev:

Förträngning tror jag det kallas på läkarspråk :D
Har du redan glömt att du skötte kartan?

Ullis skrev:
2469992Men för tusan, jag gav ju Snigeln ett kompass i present.....( å en sån där kundvagnstia med Explorerflaggan på inkl ett groggrecept).....då borde ni ju iaf ha hamnat i närheten :)

Värdefulla saker i mitt hem hamnar i säkerhetsskåpet..
Och det är inget som jag släpar med mig ut på tur. :rolleyes:

Ullis skrev:
2470014 Jag är barnsligt förtjust i "småkarra"....
Vi vet det gumman, men liksom tidelag är det inte särskilt socialt accepterat :D

Snail_shell skrev:
2470069 Å vad fan säger du????
Har du blitt Rossi nu för du har setat och kört högesvängar en halv dag..
Any time, Any place baby!!!
Stekt blir du i vilket fall som helst.. :D

:fakta
Han är lite mallig nu efter bankörningen men på lör ska han stekas till ödmjukhet igen :tummenupp
Lägger upp en tråd strax.

Last edited:
Snail_shell skrev:
2470104 Värdefulla saker i mitt hem hamnar i säkerhetsskåpet..
Och det är inget som jag släpar med mig ut på tur. :rolleyes:

Även om det gott och väl slulle få plats i bussen...:rofl

Kapten Blåskägg skrev:
2470112

Han är lite mallig nu efter bankörningen men på lör ska han stekas till ödmjukhet igen :tummenupp
Lägger upp en tråd strax.

Rörken på Söndag då??
Nå'n som vill..?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...