Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
Ullis skrev:
2469480Så nu tycker du förstås att jag skulle vara desperat, eller nåt :confused:

kan jag väl aldrig tänka mej....

Hade det varit så illa hade du väl inte limmat på mig?! :va

-@

Ullis skrev:
2469505 Nu jävlars är det RÖTT KORT på dej....jälla dirtquotare :whip

Åh, pisksmilie...;)

jag skyller som vanligt allt på kapten Blåskäggs dåliga inflytande, den mannen borde låsas in!:hihi Jag var faktiskt en fullt normalt fungerande individ innan jag fastnade i spamträsket i Onsdagstrådarna...Sen har det bara gått utför

*lommar iväg mot utvisningsbåset*

d1ce skrev:
2469513 Hade det varit så illa hade du väl inte limmat på mig?! :va

-@

Gillar du inte lim, vill du jag ska använda dubbelhäftande eller silvertejp ist :va

Lord Adrian skrev:
2469525 Åh, pisksmilie...;)

jag skyller som vanligt allt på kapten Blåskäggs dåliga inflytande, den mannen borde låsas in!:hihi Jag var faktiskt en fullt normalt fungerande individ innan jag fastnade i spamträsket i Onsdagstrådarna...Sen har det bara gått utför

Du är inte ensam om att blivit lätt förvriden. Tyvärr får jag väl ta på mej det mesta då det faktiskt var jag som introducerade KB för SH, eller var det SH för KB :confused:

Last edited:
Ullis skrev:
2469538 Gillar du inte lim, vill du jag ska använda dubbelhäftande eller silvertejp ist :va

Jösses vad du é på i dag!!

HAr du suttit hemma å sett nån halvromantisk film??
UTAN CHIPS OCH DIPP?? :D

Ullis skrev:
2469538Du är inte ensam om att blivit lätt förvriden. Tyvärr får jag väl ta på mej det mesta då det faktiskt var jag som introducerade KB för SH, eller var det SH för KB :confused:

Det kommer du få fan för en dag!!! :hihi

Last edited:
Är det bara jag som tror att Kapten är en rejäl mjukis innerst inne, men blir trissad av andra farbröder att lägga på lite kräm på tangenterna/tungan? :förvirrad

Nursey skrev:
2468751 Åker i morgon o kommer hem den 30e :yoparty
Har inte utvecklat smak för whiskey måste jag säga... men jag kan bröla ROGER HÄLSAR när jag åker förbi Jameson distilleriet istället ;)

Gärna..det du pratade om i fredags lät kanonkul :krama

Ja hälsa gärna...:yoparty

Ullis skrev:
2469538 Gillar du inte lim, vill du jag ska använda dubbelhäftande eller silvertejp ist :va

Säg det, är jag vid mina sinnes fulla bruk går jag med på det mesta ;) Passa dig när jag är full bara...

-@

ewook skrev:
2469585 Är det bara jag som tror att Kapten är en rejäl mjukis innerst inne, men blir trissad av andra farbröder att lägga på lite kräm på tangenterna/tungan? :förvirrad

Kapten Blåskägg är HÅRD och FARLIG och framförallt SNABB:yoparty

och går runt i velourkläder o gillar inte alls att köra snabbt..han sitter hellre under sin lilla (gin)kork eeeeek och luktar på blommmmorna :tungan

Nursey skrev:
2469614 Kapten Blåskägg är HÅRD och FARLIG och framförallt SNABB:yoparty

och går runt i velourkläder o gillar inte alls att köra snabbt..han sitter hellre under sin lilla (gin)kork eeeeek och luktar på blommmmorna :tungan

Aaaaah! min motsats då, efter som jag gillar o vara mjuk, snäll o framförallt långsam! ;) Dig måste man ju hinna med o bli stekt av iår! millan har ju redan friterat mig ( o resten med =)

d1ce skrev:
2469612 Säg det, är jag vid mina sinnes fulla bruk går jag med på det mesta ;) Passa dig när jag är full bara...

-@

Har sett vad du är i god för på fyllan...inte fan var det mycket att hänga i klockspelet heller :rolleyes:

Ullis skrev:
2469753 Nästan, sitter & porrar på blocket.se endast iförd mina M7322-xxxxxxx-x & :tuttar

Jag måste ha missat något, antingen är du endast iförd en produktkod/serienummer, eller så vettekatten va du anspelar på... kanske ska undvika o fråga närmare detaljer :va

Snail_shell skrev:
2469488 så därför anser jag mig lite gammal

Ja men det är du också Håkan, inget att skämmas för :D

Lord Adrian skrev:
2469525 Åh, pisksmilie...;)

Skönt att en kille som verkligen borde sitta inlåst känner att han kan ställa diagnoser på sin omgivning :D

Last edited:
Ullis skrev:
2469538 Tyvärr får jag väl ta på mej det mesta då det faktiskt var jag som introducerade KB för SH, eller var det SH för KB :confused:

Erkänn att du snarare känner dig lite stolt över att ha introducerat denna coola och läckra snubbe :D

Snail_shell skrev:
2469554
Det kommer du få fan för en dag!!! :hihi

Du ligger inte så jävla bra till själv mannen, efter att ha fabulerat med sanningen kring söndagsbilderna :hihi

ewook skrev:
2469585 Är det bara jag som tror att Kapten är en rejäl mjukis innerst inne,

Ja, det är nog bara du :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra