Ullis skrev:2469480Så nu tycker du förstås att jag skulle vara desperat, eller nåt![]()
kan jag väl aldrig tänka mej....
Hade det varit så illa hade du väl inte limmat på mig?!

-@
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ullis skrev:2469480Så nu tycker du förstås att jag skulle vara desperat, eller nåt![]()
kan jag väl aldrig tänka mej....
Ullis skrev:2469505Nu jävlars är det RÖTT KORT på dej....jälla dirtquotare![]()
d1ce skrev:2469513Hade det varit så illa hade du väl inte limmat på mig?!![]()
-@
Lord Adrian skrev:2469525Åh, pisksmilie...
jag skyller som vanligt allt på kapten Blåskäggs dåliga inflytande, den mannen borde låsas in!Jag var faktiskt en fullt normalt fungerande individ innan jag fastnade i spamträsket i Onsdagstrådarna...Sen har det bara gått utför
*lommar iväg mot utvisningsbåset*
Ullis skrev:2469538Gillar du inte lim, vill du jag ska använda dubbelhäftande eller silvertejp ist![]()
Ullis skrev:2469538Du är inte ensam om att blivit lätt förvriden. Tyvärr får jag väl ta på mej det mesta då det faktiskt var jag som introducerade KB för SH, eller var det SH för KB![]()
Nursey skrev:2468751Åker i morgon o kommer hem den 30e![]()
Har inte utvecklat smak för whiskey måste jag säga... men jag kan bröla ROGER HÄLSAR när jag åker förbi Jameson distilleriet istället
Gärna..det du pratade om i fredags lät kanonkul![]()
Ullis skrev:2469538Gillar du inte lim, vill du jag ska använda dubbelhäftande eller silvertejp ist![]()
ewook skrev:2469585Är det bara jag som tror att Kapten är en rejäl mjukis innerst inne, men blir trissad av andra farbröder att lägga på lite kräm på tangenterna/tungan? :förvirrad
Nursey skrev:2469218Någon som vill ha något från Irland?![]()
Snail_shell skrev:2469554Jösses vad du é på i dag!!
HAr du suttit hemma å sett nån stänkare??
UTAN CHIPS OCH DIPP??![]()
Nursey skrev:2469614
och går runt i velourkläder o gillar inte alls att köra snabbt..han sitter hellre under sin lilla (gin)kork eeeeek och luktar på blommmmorna![]()
Nursey skrev:2469614Kapten Blåskägg är HÅRD och FARLIG och framförallt SNABB![]()
och går runt i velourkläder o gillar inte alls att köra snabbt..han sitter hellre under sin lilla (gin)kork eeeeek och luktar på blommmmorna![]()
Snail_shell skrev:2469554Jösses vad du é på i dag!!
HAr du suttit hemma å sett nån halvromantisk film??
UTAN CHIPS OCH DIPP??![]()
Ullis skrev:2469480
Jag frågade väl mer eller mindre om han var lovlig![]()
d1ce skrev:2469612Säg det, är jag vid mina sinnes fulla bruk går jag med på det mestaPassa dig när jag är full bara...
-@
Ullis skrev:2469753Nästan, sitter & porrar på blocket.se endast iförd mina M7322-xxxxxxx-x &![]()
Snail_shell skrev:2469488så därför anser jag mig lite gammal
Lord Adrian skrev:2469525Åh, pisksmilie...
jag skyller som vanligt allt på kapten Blåskäggs dåliga inflytande, den mannen borde låsas in!Jag var faktiskt en fullt normalt fungerande individ innan jag fastnade i spamträsket i Onsdagstrådarna...Sen har det bara gått utför
*lommar iväg mot utvisningsbåset*
Ullis skrev:2469760Har sett vad du är i god för på fyllan...inte fan var det mycket att hänga i klockspelet heller![]()
Ullis skrev:2469538Tyvärr får jag väl ta på mej det mesta då det faktiskt var jag som introducerade KB för SH, eller var det SH för KB![]()
Snail_shell skrev:2469554
Det kommer du få fan för en dag!!!![]()
ewook skrev:2469585Är det bara jag som tror att Kapten är en rejäl mjukis innerst inne,
Nursey skrev:2469218Någon som vill ha något från Irland?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |