Kapten Blåskägg
Ny medlem
Nursey skrev:2469614Kapten Blåskägg är HÅRD och FARLIG och framförallt SNABB![]()

Hitta kan hon inte men hon har en jävla koll på oss snubbar verkar det som

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nursey skrev:2469614Kapten Blåskägg är HÅRD och FARLIG och framförallt SNABB![]()
ewook skrev:2469704Aaaaah! min motsats då, efter som jag gillar o vara mjuk, snäll o framförallt långsam!Dig måste man ju hinna med o bli stekt av iår! millan har ju redan friterat mig ( o resten med =)
Ullis skrev:2469753Nästan, sitter & porrar på blocket.se endast iförd mina M7322-xxxxxxx-x &![]()
Kapten Blåskägg skrev:2469793![]()
Hitta kan hon inte men hon har en jävla koll på oss snubbar verkar det som![]()
Ullis skrev:2469760Har sett vad du är i god för på fyllan...inte fan var det mycket att hänga i klockspelet heller![]()
Kapten Blåskägg skrev:2469779
Du ligger inte så jävla bra till själv mannen, efter att ha fabulerat med sanningen kring söndagsbilderna
Ja, det är nog bara du![]()
Kapten Blåskägg skrev:2469803Dina rader börjar helt korrekt men på slutet smyger sig ett litet faktafel in.
Milla har aldrig stekt nån, möjligtvis nån otrimmad EU-moppe![]()
Ullis skrev:2469760Har sett vad du är i god för på fyllan...inte fan var det mycket att hänga i klockspelet heller![]()
ewook skrev:2469704Aaaaah! min motsats då, efter som jag gillar o vara mjuk, snäll o framförallt långsam!Dig måste man ju hinna med o bli stekt av iår! millan har ju redan friterat mig ( o resten med =)
fille600 skrev:2469839Såg inga konstigheter med söndagsbilderna"En bild säger mer än tusen ord"
![]()
fille600 skrev:2469848
Hurru schevfs meken..har du suttit hela kvällen med raspen på vänstersidan av däcket..NU..el tog du av däcket å satte det på väggen..i sovrummet.![]()
Kapten Blåskägg skrev:2469803
Sitter du toppless i Kronans kallingar?![]()
fille600 skrev:2469848Hänga i klockspelet![]()
Vilken smärta!!!!
kul me ninja skrev:2469892fille600 skrev:2469848
Hurru schevfs meken..har du suttit hela kvällen med raspen på vänstersidan av däcket..NU..el tog du av däcket å satte det på väggen..i sovrummet.![]()
Nä,nä nästa år blir det vänstersväng. Raspen har jag lånat ut till KB. Han påstod att han skulle fasa av några kanter av något slag
![]()
Ullis skrev:2469913
Annars kan det vara lite klädsamt med sådana där "duk tyngder" i form av ananaser eller kanske smällkarameller med riktigt karra i![]()
fille600 skrev:2469935kul me ninja skrev:2469892
Nä,nä nästa år blir det vänstersväng. Raspen har jag lånat ut till KB. Han påstod att han skulle fasa av några kanter av något slag
![]()
Nästa gång vill jag vara med..kan inte du hjälpa mej me GPSen så jag kommer i tid då...![]()
Ullis skrev:2469913
Annars kan det vara lite klädsamt med sådana där "duk tyngder" i form av ananaser eller kanske smällkarameller med riktigt karra i![]()
Milla skrev:2469859Nu får du lägga av med det där N:et på slutet om det e mig du menar. Millan e en helt annan person på detta forum. Gör du om det ska du få
!!!
kul me ninja skrev:2469944
Nästa gång vill jag vara med..kan inte du hjälpa mej me GPSen så jag kommer i tid då...![]()
fille600 skrev:2469839Såg inga konstigheter med söndagsbilderna"En bild säger mer än tusen ord"
![]()
Seså, Ewok är inte ensam om att tycka du är en mjukis. Det är en vedertagen sanning![]()
Kapten Blåskägg skrev:2469803Dina rader börjar helt korrekt men på slutet smyger sig ett litet faktafel in.
Milla har aldrig stekt nån, möjligtvis nån otrimmad EU-moppe![]()
kul me ninja skrev:2469944Sitt inte å fantisera i din ensamhet nu...håll dej till mutt..ehh matten vet ja![]()
![]()
fille600 skrev:2469935
Men för tusan, jag gav ju Snigeln ett kompass i present.....( å en sån där kundvagnstia med Explorerflaggan på inkl ett groggrecept).....då borde ni ju iaf ha hamnat i närheten![]()
fille600 skrev:2469971Skippa "dödvikten" i form av SL-buss o Kapten Tvångsollarskägg så hinner du nog fram i tid!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |