Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
ewook skrev:
2469704 Aaaaah! min motsats då, efter som jag gillar o vara mjuk, snäll o framförallt långsam! ;) Dig måste man ju hinna med o bli stekt av iår! millan har ju redan friterat mig ( o resten med =)

Dina rader börjar helt korrekt men på slutet smyger sig ett litet faktafel in.
Milla har aldrig stekt nån, möjligtvis nån otrimmad EU-moppe :fakta

Ullis skrev:
2469753 Nästan, sitter & porrar på blocket.se endast iförd mina M7322-xxxxxxx-x & :tuttar

Sitter du toppless i Kronans kallingar? :brynad

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2469779

Du ligger inte så jävla bra till själv mannen, efter att ha fabulerat med sanningen kring söndagsbilderna :hihi

Ja, det är nog bara du :D

Såg inga konstigheter med söndagsbilderna:va "En bild säger mer än tusen ord":D

Seså, Ewok är inte ensam om att tycka du är en mjukis. Det är en vedertagen sanning:mattias

Kapten Blåskägg skrev:
2469803 Dina rader börjar helt korrekt men på slutet smyger sig ett litet faktafel in.

Det har jag visst! Jag stekte Pippi på söndagskörningen, som faaaan! :yoparty

Ullis skrev:
2469760 Har sett vad du är i god för på fyllan...inte fan var det mycket att hänga i klockspelet heller :rolleyes:

Hänga i klockspelet:skrämd :skrämd Vilken smärta!!!!

ewook skrev:
2469704 Aaaaah! min motsats då, efter som jag gillar o vara mjuk, snäll o framförallt långsam! ;) Dig måste man ju hinna med o bli stekt av iår! millan har ju redan friterat mig ( o resten med =)

:finger Nu får du lägga av med det där N:et på slutet om det e mig du menar. Millan e en helt annan person på detta forum. Gör du om det ska du få :smasha !!!

fille600 skrev:
2469839 Såg inga konstigheter med söndagsbilderna:va "En bild säger mer än tusen ord":D

Så sant! Och vår snigelkompis verkar vara allvarligt traumatiserad, han bara stammar och darrar när jag försöker få ur honom om det var han eller bussen som råkade illa ut efter bilden var tagen.

Kapten Blåskägg skrev:
2469803
Sitter du toppless i Kronans kallingar? :brynad

YES :tungan Mina favoriter, passar kalas under stället, 10 pix på ÖB...."bättre" beggade...OM man har TUR :tummenupp

Toppless var lite mer vad du ville kanske :D

P.S hoppas du kan sova inatt nu haha

fille600 skrev:
2469848 Hänga i klockspelet:skrämd :skrämd Vilken smärta!!!!

Annars kan det vara lite klädsamt med sådana där "duk tyngder" i form av ananaser eller kanske smällkarameller med riktigt karra i :tummenupp

Last edited:
kul me ninja skrev:
2469892
fille600 skrev:
2469848

Hurru schevfs meken..har du suttit hela kvällen med raspen på vänstersidan av däcket..NU..el tog du av däcket å satte det på väggen..i sovrummet. :D

Nä,nä nästa år blir det vänstersväng:yoparty . Raspen har jag lånat ut till KB. Han påstod att han skulle fasa av några kanter av något slag:D

Ullis skrev:
2469913
Annars kan det vara lite klädsamt med sådana där "duk tyngder" i form av ananaser eller kanske smällkarameller med riktigt karra i :tummenupp

Sitt inte å fantisera i din ensamhet nu...håll dej till mutt..ehh matten vet ja :D :D :D

fille600 skrev:
2469935
kul me ninja skrev:
2469892

Nä,nä nästa år blir det vänstersväng:yoparty . Raspen har jag lånat ut till KB. Han påstod att han skulle fasa av några kanter av något slag:D

Nästa gång vill jag vara med..kan inte du hjälpa mej me GPSen så jag kommer i tid då...:rodnar

Last edited:
Ullis skrev:
2469913

"Favoritgodis", eller?:D

Milla skrev:
2469859 :finger Nu får du lägga av med det där N:et på slutet om det e mig du menar. Millan e en helt annan person på detta forum. Gör du om det ska du få :smasha !!!

Men föfan, det är ju bestämd form av Milla :arsele
Vadå, kaaaxaaru ? komsi komsi! :yoparty
hur vill du bli stekt? insidan eller utsidan? :tomten

Last edited:
kul me ninja skrev:
2469944
Nästa gång vill jag vara med..kan inte du hjälpa mej me GPSen så jag kommer i tid då...:rodnar

Skippa "dödvikten" i form av SL-buss o Kapten Tvångsollarskägg så hinner du nog fram i tid!:D

fille600 skrev:
2469839 Såg inga konstigheter med söndagsbilderna:va "En bild säger mer än tusen ord":D

Seså, Ewok är inte ensam om att tycka du är en mjukis. Det är en vedertagen sanning:mattias

Yes, jag visste väl det :tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
2469803 Dina rader börjar helt korrekt men på slutet smyger sig ett litet faktafel in.

Mja, asså, jag skulle helt enkelt vilja påstå det så där rakt av, bara o se vem av oss som kör bäst än så länge ;) vänta några säsonger så har jag säkert hunnit köra mer än mina nuvarande 400 mil :D Fick en klockren soppatorsk idag dock, på nynäsvägen påvägen hem - skiten klämmer ur det sista vid avfarten till skarpnäck (svängt upp mot tyresö dvs), o rullar in på jet, saknades dock dryga 10 m till pumpen så jag fick motionera lite också :tummenupp

Last edited:
kul me ninja skrev:
2469944 Sitt inte å fantisera i din ensamhet nu...håll dej till mutt..ehh matten vet ja :D :D :D

fille600 skrev:
2469935

Men för tusan, jag gav ju Snigeln ett kompass i present.....( å en sån där kundvagnstia med Explorerflaggan på inkl ett groggrecept).....då borde ni ju iaf ha hamnat i närheten :)

fille600 skrev:
2469971 Skippa "dödvikten" i form av SL-buss o Kapten Tvångsollarskägg så hinner du nog fram i tid!:D

YEES ! tack för att du rädda mej...ja visste det inte va jag...:yoparty :yoparty

Ska alllri mer snacka skit om dina däck mer..:kär

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...