Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
Ullis skrev:
2472877 Alltså, jag vill ha en mindre bil typ Golf, Polo, Seat eller en Audi A3. Men SMART car, den e ju liksom ingen höjdare...om det nu är den du menar eller om du bara försöker vara smart .....eller nåt annat smart :confused:

Hur mycket pengar?

fille600 skrev:
2472883 :skrämd :skrämd Det är inte roligt att möta en SL-buss. Då håller jag till höger i vart fall:D

Fick du luft??? :va
Du kan ju till och med bekräfta vilket jävla vinddrag det blev när du blev stekt.. :D

Först tryckvågen..
Sen flåset ur rören bak..

Last edited:
d1ce skrev:
2472856 ojoj... nu blir jag orolig ;)

Vilket nöjje, fristekning, ungefär som straffspark utan målvakt... det är omöjligt att inte scora ;)

-@

Tänkte ta me en tunna frityrsmet..å doppa dej i när ja e klar me dej...vill ha dej krispig när ja e färdig mere...låte väl bra hjärtat..sväljer dej hel. :yoparty :yoparty

Hoppsan! Mycket testosteron i tråden idag....tror alla lider av akut stekabstinens. Själv lindrar jag mina besvär med att steka er verbalt här dagligen...:hihi

d1ce skrev:
2472856 Vilket nöjje, fristekning, ungefär som straffspark utan målvakt... det är omöjligt att inte scora ;)

-@

Faan vad hornen har växt. Det var annat ljud i skällan för typ 1 vecka sedan:)

Lord Adrian skrev:
2472898 Hoppsan! Mycket testosteron i tråden idag....tror alla lider av akut stekabstinens. Själv lindrar jag mina besvär med att steka er verbalt här dagligen...:hihi

Det är väl den enda stekningen du kan klara av:arsele :D

Last edited:
Snail_shell skrev:
2472888

Fick du luft??? :va
Du kan ju till och med bekräfta vilket jävla vinddrag det blev när du blev stekt.. :D

Först tryckvågen..
Sen flåset ur rören bak..

Vi har ju redan klarat ut det där.:fatta! Jag stekes inte av en SL-buss. Alla människor vid sina sinnens fulla begriper ju det:D

Lord Adrian skrev:
2472913 Nä! Jag är en jävel på pankakor och Kaptener också...:tungan

Att steka åtminstone en viss Kapten skulle till och med min morsa göra med min CBX125a:D

Snail_shell skrev:
2472931 Sant!
Då är det utagerat... :tummenupp

Fulquotgubbe:mad:

Det är väl din enda chans att försöka hålla liv i den skröna:arsele :D

Last edited:
Ullis skrev:
2472877 Alltså, jag vill ha en mindre bil typ Golf, Polo, Seat eller en Audi A3. Men SMART car, den e ju liksom ingen höjdare...om det nu är den du menar eller om du bara försöker vara smart .....eller nåt annat smart :confused:

Jag är ju SMART...fick ju reda på va ja ville...fast ja e nog SJUK oxo som skriver på den här tråden...

Kan ju (Seat)t det inte är SMART att köpa en Audi A3..får ju inte plats me (Golf)klubborna..eller badbyxorna till vatten (polo)n...ta nåt större :tummenupp

kul me ninja skrev:
2472959 Jag är ju SMART...fick ju reda på va ja ville...fast ja e nog SJUK oxo som skriver på den här tråden...

Kan ju (Seat)t det inte är SMART att köpa en Audi A3..får ju inte plats me (Golf)klubborna..eller badbyxorna till vatten (polo)n...ta nåt större :tummenupp

Va fasen, har du varit & fyndat på bokrean :va

Är titeln möjligen .....Rebus for dummies :) :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka