Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
kul me ninja skrev:
2472661 Gör inte grabben otjänst nu..me å höja varvet mer...för då ligger väl gixxern å skräpar över hela Norrtälje vägen... :D

Finns ju hur många SMART "bilar" som helst ju...:tummenupp

Ja han har ju vissa tendenser att villja lukta på blommorna...:D :D

Ullis skrev:
2472750 Ja, å en sån vill man ju givet ha :va
Grejar du tre eller fyra rettor till mig av nyare årgång.. som parkeras i mitt garage så kommer du åka runt i en BMW med 260 hästar..

Då steker du kaparn vid rödljusen till och med.. :D

Valrog skrev:
2472324 Ska jag höja varvet så du har en"Liten" chans??:tungan

Vi sätter bara i 2st tändstift, fetsteker dig ändå ;)

-@

kul me ninja skrev:
2472661 Gör inte grabben otjänst nu..me å höja varvet mer...för då ligger väl gixxern å skräpar över hela Norrtälje vägen... :D

Pff... ryktas att jag ska steka bulten fram och tillbaka på söndag, be there... om du vågar ;)

-@

Last edited:
Snail_shell skrev:
2472760 Grejar du tre eller fyra rettor till mig av nyare årgång.. som parkeras i mitt garage så kommer du åka runt i en BMW med 260 hästar..

Vi kan byta jämt med min....ev kan en Logan med punka på & en kickbike medfölja om du ska vara gniden :cool:

d1ce skrev:
2472772 Vi sätter bara i 2st tändstift, fetsteker dig ändå ;)

-@

Sluta skrävla så förbannat!!
Se till å få ihop den där EU moppen nån gång..

För som du sitter och slår dig för bröstet nu så finns jävlar inga ursäkter för att moppen står halvt ihop skruvad i garaget på Lördag..

FATTAR DU?? :D

Ullis skrev:
2472778 Vi kan byta jämt med min....ev kan en Logan med punka på & en kickbike medfölja om du ska vara gniden :cool:

Ge mig lite tid att tänka.. :rolleyes:

I den dealen är det ditt ansvar att jag kommer till och från jobbet ordentligt varje dag.. :tummenupp

Last edited:
Ullis skrev:
2472750 Ja, å en sån vill man ju givet ha :va

edit: var jag inte riktigt med nu kanske, har jag missat något :confused:

oki..går å parkera i backar..finns back växel..å nästan lika stor som en MC..trodde det va en sån du va ute efter..men även en ninja kan vara blå. :tummenupp

d1ce skrev:
2472772 Vi sätter bara i 2st tändstift, fetsteker dig ändå ;)

-@

Pff... ryktas att jag ska steka bulten fram och tillbaka på söndag, be there... om du vågar ;)

-@

KUL..ja kan klocka dej...tar med timglaset :tummenupp

Last edited:
Snail_shell skrev:
2472783 Sluta skrävla så förbannat!!
Se till å få ihop den där EU moppen nån gång..

För som du sitter och slår dig för bröstet nu så finns jävlar inga ursäkter för att moppen står halvt ihop skruvad i garaget på Lördag..

FATTAR DU?? :D

Det hänger knappast på mig ;)

Men visst, jag ska vändsteka dig... Puss :D

-@

kul me ninja skrev:
2472796KUL..ja kan klocka dej...tar med timglaset :tummenupp

Ta med hojjen, om du vågar ;) Steker gubbar som dig med en hand... :hihi

Fel hand ;)

-@

Last edited:
Snail_shell skrev:
2472760 Grejar du tre eller fyra rettor till mig av nyare årgång.. som parkeras i mitt garage så kommer du åka runt i en BMW med 260 hästar..

vafalls, dubbel effekt mot min *_*

Snail_shell skrev:

Fan kör du kebabräser till vardags? Nu har jag tappat den lilla respekt jag faktist hade för dig..
Jag har förresten busskort nu, lust och fixa en spec. linje mellan mitt hus och skola?

d1ce skrev:
2472809 Det hänger knappast på mig ;)

Men visst, jag ska vändsteka dig... Puss :D

-@

Ta med hojjen, om du vågar ;) Steker gubbar som dig med en hand... :hihi

Fel hand ;)

-@

Om du först å främst använder dina händer till att få ihop sothoran...så kan du få (försöka) steka mej me vilken hand du vill...deal..lillen :yoparty

scud skrev:
2472830 Fan kör du kebabräser till vardags? Nu har jag tappat den lilla respekt jag faktist hade för dig..
Jag har förresten busskort nu, lust och fixa en spec. linje mellan mitt hus och skola?

Dom kör ju bara sånna humongus stora tunga as...
Min é en liten å rapp rackare.. :hihi

Å du kan ju läsa här..
Kexet vill ju försöka byta till sig den.. :D

kul me ninja skrev:
2472834 Om du först å främst använder dina händer till att få ihop sothoran...så kan du få (försöka) steka mej me vilken hand du vill...deal..lillen :yoparty

ojoj... nu blir jag orolig ;)

Vilket nöjje, fristekning, ungefär som straffspark utan målvakt... det är omöjligt att inte scora ;)

-@

Snail_shell skrev:
2472783
Ge mig lite tid att tänka.. :rolleyes:

I den dealen är det ditt ansvar att jag kommer till och från jobbet ordentligt varje dag.. :tummenupp

Absolut, ge mej bara fria händer att klä dej säkert :)

Förresten, om jag får fria händer att packa om dej....då behöver du inget fordon, då kan du rulla till jobbet :tummenupp

Snail_shell skrev:
2472831 Med liten pitt så hänger det på kraft och hastighet.. :D

du, min gamla kärring till 320 har nog fått smaka på tillräckligt med väg för att väga upp dina hästar ;p

d1ce skrev:
2472856 ojoj... nu blir jag orolig ;)

Vilket nöjje, fristekning, ungefär som straffspark utan målvakt... det är omöjligt att inte scora ;)

-@

:hojsmilie
:corn

Å killen killen trodde han va cool.. för han hade en ...... EU moppe..
Skall du ner på bulten och svassa runt..
håll dig då till höger när du hör bussen komma..
Gissar att det är bäst du håller hårt i handtagen på moppen så att du inte blåser av.. :D

kul me ninja skrev:
2472796 oki..går å parkera i backar..finns back växel..å nästan lika stor som en MC..trodde det va en sån du va ute efter..men även en ninja kan vara blå. :tummenupp

Alltså, jag vill ha en mindre bil typ Golf, Polo, Seat eller en Audi A3. Men SMART car, den e ju liksom ingen höjdare...om det nu är den du menar eller om du bara försöker vara smart .....eller nåt annat smart :confused:

Snail_shell skrev:
2472870
håll dig då till höger när du hör bussen komma..
Gissar att det är bäst du håller hårt i handtagen på moppen så att du inte blåser av.. :D

:skrämd :skrämd Det är inte roligt att möta en SL-buss. Då håller jag till höger i vart fall:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul