SP250 Falken?

jP skrev:
Var är resultatlistorna? :6surkart
Ingen aning, men här kommer resultatet...

1 #45 Fredrik Dahlgren 51,738
2 #22 Henrik Ohlsson 52,056
3 #26 Martin Karlsson 53,051
4 #11 Pär Karlsson 53,170
5 #99 Kristofer Håkansson 54,156
6 #28 Dennis Bjerke 55,207
7 #16 Per Cerwallius 54,981
8 #42 Magnus Jönsson 55,209
9 #31 Jörgen Eriksson 55,497
10 #83 Martin Swensson 56,015
11 #19 Johan Segernäs 55,917
12 #14 Niclas Herneteg ------
13 #71 Lars Lüdtke ------

:) Tack alla för ett Kul race och en som vanligt trevlig stämning i depån.

Heja Fredrik! Grattis till vinsten och kul att gamla Bettan fortfarande kan och vill. Det verkar saknas en och annan joker i leken, bl a flera kvinliga deltagare. Dessutom väntar jag med spänning på Return Of The Torkel.

Tjoho Fredrik vilket tempo! :Bugar Hur kändes den nya bansträckningen tycker ni?

Jörgen Player Special skrev:
Den gamla var roligare och passade bättre växlingsmässigt.

Så säger du bara för att du fick äta sand i den nya bansträckningen.. :tungan

Victor skrev:
Höhö, du sa att du hade två man bakom dig...
Folk som DNF:ar räknas inte vettdu :7peta

Sa nog att det var DNF också tror jag, fast jag har skyllt på så mycket olika till alla människor, svårt att hålla isär nu.

Aja, fel på däcken och så gick motorn bara på 3 cylindrar! Ööh...

sege skrev:
Sa nog att det var DNF också tror jag, fast jag har skyllt på så mycket olika till alla människor, svårt att hålla isär nu.

Aja, fel på däcken och så gick motorn bara på 3 cylindrar! Ööh...

Varför skulle inte DNF räknas? komma sist av de som kommer i mål är bättre än att åka av :)

JPS som åkt av en å annan gång

Last edited:
Jörgen Player Special skrev:
Varför skulle inte DNF räknas? komma sist av de som kommer i mål är bättre än att åka av :)

JPS som åkt en å annan gång

Jo, men ska man skryta över att vara sista person som kommer imål av 11 så låter det bättre att säga att man kom på poängplats.

Victor skrev:
Jo, men ska man skryta över att vara sista person som kommer imål av 11 så låter det bättre att säga att man kom på poängplats.
Fy fan, fick han poäng, sege! Grattis till honom för fan! svinbra kört :tummenupp

Först, sist, högst, lägst, in, ut, ett, två, hej och hå. Det kanske inte är någon tröst för den som kommer sist men jag tycker i alla fall att den som vågar ställa upp redan har vunnit framför den som inte vågade ställa upp, vägen till första start är längre än den från start till mål. Kom till start och kom i mål, det borde vara varje nybörjares måtto. Och visst är en DNF en placering, den som disponerat sina resurser fel och inte kommer i mål är absolut sist. Det är nu det börjar Sege, alla timmar på motorvägen, alla sena tisdagsträningar, all skräpmat, alla kläder du inte köper, alla upplevelser du inte kan dela med dina vanliga gamla kompisar utan får dela med din nya flock, De Likasinnade. Välkommen! Jag tycker att du gjorde en fin prestation.

Teddy skrev:
Välkommen! Jag tycker att du gjorde en fin prestation.

Håller med till fullo.
Du kommer dessutom till banan ett tag efter du tokskrotat på gatan, och du blir ju inte alltför avhängd tidsmässigt ändå i ditt första race.
Skitsnabb från början är det få förunnat att vara.
:tummenupp

oFFkeFF skrev:
Håller med till fullo.
Du kommer dessutom till banan ett tag efter du tokskrotat på gatan, och du blir ju inte alltför avhängd tidsmässigt ändå i ditt första race.
Skitsnabb från början är det få förunnat att vara.
:tummenupp

Håller också med. Bättre starta o komma i mål än att inte starta alls. Grattis Sege! :banana

*/ ?>
Back