SP250 Falken?

Ni är alldeles för seriösa människor, jag är inte alls så sur och bitter som jag låter och alla försöker mobba mig till.
Bara nästan. :4skrika

Äh, på det stora hela är jag såklart nöjd, alla hade ju satt stora pengar på att jag skulle skrota i första kurvan och så illa blev det ju inte, hade nog nästan förväntat mig sämre fart med tanke på hur min fjolårssäsong slutade och hur lite hoj jag har kört sen maj.

Aja, förbaskat roligt var det och det var ju tur det iaf. :)

sege skrev:
Ni är alldeles för seriösa människor, jag är inte alls så sur och bitter som jag låter och alla försöker mobba mig till.
Bara nästan. :4skrika

Äh, på det stora hela är jag såklart nöjd, alla hade ju satt stora pengar på att jag skulle skrota i första kurvan och så illa blev det ju inte, hade nog nästan förväntat mig sämre fart med tanke på hur min fjolårssäsong slutade och hur lite hoj jag har kört sen maj.

Aja, förbaskat roligt var det och det var ju tur det iaf. :)

FAAN vad mesigt. Du måste ju vinna, fattar du väl?! Helvete.

Berra skrev:
Här finns en liten racerapport av min bror, Martin #83: http://www.berra-racing.se/aktuellt.htm

Även en liten film från starten :tungan

/Berra

Vad kul å se sig själv i rörligt format - mer sånt!
Jag tycker alla nya gjorde en bra insats och som Teddy skrev att det är ett större kliv att starta än att ta sig i mål. Sedan motsvarar väl ett race ungefär 5-6st träningstillfällen... Så vill man bli snabb så är det race som gäller.

Vi ses på ARC!
/JPS #31

Last edited:
*/ ?>
Back