spö

myspinnen skrev:
ja för fan hehe =) nej men det är sant, falun är inte så stort.. man lär ju möta dom nån gång igen.. vart tränar du? letar gym nu, funderar på regementet eller nåt... 300kr / år bara... rätt fräscha lokaler också!

Åfan, har det öppnat ett gym på regementet!, det var mer än jag visste. Jag körde tidigare på lugnet, men efter upprepade prishöjningar så lessnade jag och böt till fysiocenter. Dom har helt ok med grejer + bra pris. Fast 300 om året var inte dåligt.

Jag bor i Jkpg och pluggar, men under sommaren är det alom som gäller.

OLDEN skrev:
Åfan, har det öppnat ett gym på regementet!, det var mer än jag visste. Jag körde tidigare på lugnet, men efter upprepade prishöjningar så lessnade jag och böt till fysiocenter. Dom har helt ok med grejer + bra pris. Fast 300 om året var inte dåligt.

Jag bor i Jkpg och pluggar, men under sommaren är det dalom som gäller.

ok ja, jag tränade på fysio för ca 2 år sen när jag rehabiliterade korsbandet.. dom är ok, gillar inte carlen dock.. men åke är jävligt schysst.. men jag måste säga att jag är mer källargymstypen, så många gamlingar på fysio.. regementet har schyssta bänkar, mycket fria vikter, boxsäck och lite sånt.. allt man behöver iaf. tror det lutar åt att börja där... sen är det drygt att behöva passa deras öppettider på fysio, på regementet får man kort och jag tror man kan komma och gå som man vill...

GiXxaH skrev:
Bara skjuta dom små glinen :kulspruta. Inte visa rädsla å slå först så han slocknar i första smällen, då undrar polarna nog vem dom mött å dunstar från stället blixtfort. Skulle det inte funka så klappar du ner nästa ännu hårdare osv tills dom fattar :hihi

Det är tyvärr det enda som hjälper om man inte vill vända sig om och springa. Visar man att man är rädd så blir dom bara ännu värre, om man klappar till den största av dom så hårt man kan innan han är beredd på det så får det ofta dom andra att bli helt paffa.

Seventy7 skrev:
Kan inte polisen ha en aning om vart dom kan finnas? Känns mer värt att få ut pengar än att ge igen, även fast ge igen inte är så tokigt det med. Leta rätt på dom först & se om det inte går att fixa via polisen. Om inte det går så är det ju fritt fram att boxski på läppski :)

Vem av snorungara tror du har pengar att betala med??

GiXxaH skrev:
Bara skjuta dom små glinen :kulspruta. Inte visa rädsla å slå först så han slocknar i första smällen, då undrar polarna nog vem dom mött å dunstar från stället blixtfort. Skulle det inte funka så klappar du ner nästa ännu hårdare osv tills dom fattar :hihi

Eller så sätter ett annat glin en kniv i ryggen på dig. Har hänt förut.

lpdata skrev:
Ta hand om det hela själv, lämnas det till polisen så är dom ute efter 1tim och är ännu mera förbannade bara. Nu tillhör jag iofs de äldre här men så har
vi alltid löst eventuella konfilkter.

//Lasse

Eller så drar du på dig hämndlystna wanna-be gangsters som tyvärr inte har nå annat liv än att leta reda på dig. Och var de "bara" tio sist så har det garanterat hämtat resten av sina "nära och kära".

Ta första smällen, låssas att det inte kändes och sedan skratta rakt upp i ansiktet på den som slog funkar med... sen går man bara

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC