tåberg
A backward poet writes inverse
måste skriva av mig, är förbannad så att jag håller på att spricka! va på krogen tidigare ikväll, ringde en polare om fyllekäk och han berättade att han blivit nerslagen. Jag är inte sen av mig utan möter upp dom för att se hur han mår och så.. träffar på polisen på vägen, berättar vad som hänt. polisen åker iväg med en annan kompis som varit med under tiden då det hänt, jag och han som blev nerslagen väntar i en bil. Under tiden då dom var ute och letade kommer det fram ett gäng med snorisar, dom pratar med min kompis om bråket och berättar att det var tydligen dom som slagits... jag ringer polisen för att jag vill hellre att min polare ska få ett skadestånd så vi kan åka på charterresa än att jag själv ska lägga mig i ett bråk mot 10 pers som säkert är helt galna nerknarkade knivbärande pistolmiffon.... så jag tar upp luren och börjar ringa, varpå dom frågar ifall jag ringer mina polare och frågar ifall jag vill ut ur bilen och få stryk, jag svarar lagom trevligt att jag ringer deras mamma och tackar för senast.. varpå dom slår närbenet av min kompis som sitter närmast och sen springer därifrån... dom där små glinen är typ i 16-18 årsåldern och jag känner att jag helst av allt just nu vill smälla på dom så dom sitter som gjutna i betongen i huset två kvarter bort... kanske låter hårt men lite uppfostran är dom värda... polisen kommer någon minut senare och jag antar mig att åka runt lite på stan och leta efter gänget.. ingen lycka i sökandet sen blir jag hemskjutsad. ringde nyss min kompis som sitter på sjukan och blir undersökt, verkar må bra. lite ont i huvudet men inga större men verkar det som. frågan är om man ska låta polisen ta hand om detta eller om man ska ut och leta på fuckona och ge dom ett nakcskått? jag var inte jättenykter vid tillfället så jag kan inte ge nåt bra signalement men falun är en liten stad såå.. ja... inget är omöjligt... men.. fan.. vi vill ju ut och resa också... fan vad jag HATAR smågangsters som tror dom är något!