spö

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
måste skriva av mig, är förbannad så att jag håller på att spricka! va på krogen tidigare ikväll, ringde en polare om fyllekäk och han berättade att han blivit nerslagen. Jag är inte sen av mig utan möter upp dom för att se hur han mår och så.. träffar på polisen på vägen, berättar vad som hänt. polisen åker iväg med en annan kompis som varit med under tiden då det hänt, jag och han som blev nerslagen väntar i en bil. Under tiden då dom var ute och letade kommer det fram ett gäng med snorisar, dom pratar med min kompis om bråket och berättar att det var tydligen dom som slagits... jag ringer polisen för att jag vill hellre att min polare ska få ett skadestånd så vi kan åka på charterresa än att jag själv ska lägga mig i ett bråk mot 10 pers som säkert är helt galna nerknarkade knivbärande pistolmiffon.... så jag tar upp luren och börjar ringa, varpå dom frågar ifall jag ringer mina polare och frågar ifall jag vill ut ur bilen och få stryk, jag svarar lagom trevligt att jag ringer deras mamma och tackar för senast.. varpå dom slår närbenet av min kompis som sitter närmast och sen springer därifrån... dom där små glinen är typ i 16-18 årsåldern och jag känner att jag helst av allt just nu vill smälla på dom så dom sitter som gjutna i betongen i huset två kvarter bort... kanske låter hårt men lite uppfostran är dom värda... polisen kommer någon minut senare och jag antar mig att åka runt lite på stan och leta efter gänget.. ingen lycka i sökandet sen blir jag hemskjutsad. ringde nyss min kompis som sitter på sjukan och blir undersökt, verkar må bra. lite ont i huvudet men inga större men verkar det som. frågan är om man ska låta polisen ta hand om detta eller om man ska ut och leta på fuckona och ge dom ett nakcskått? jag var inte jättenykter vid tillfället så jag kan inte ge nåt bra signalement men falun är en liten stad såå.. ja... inget är omöjligt... men.. fan.. vi vill ju ut och resa också... fan vad jag HATAR smågangsters som tror dom är något! :kulspruta

Ja, vad kan man säga? Finns för mycket folk som borde tagga ner rätt så mycket... Gratis hasch åt folket så tar de nog lite lugnare i allmänhet....

Därför har man alltid minst en el-batong i bilen....

Köp pistol och ladda den med gummikulor och förvara i bilen....

Slå först, det brukar de sällan tro att man ska göra och chockar dem en stund. Leta efter dem varje dag tills ni hittar dem och pryla dem tills de gråter, sen har du startat ett mindre krig skulle jag tro.

Skjuts för lite... :machinegu :kulspruta

Ta hand om det hela själv, lämnas det till polisen så är dom ute efter 1tim och är ännu mera förbannade bara. Nu tillhör jag iofs de äldre här men så har
vi alltid löst eventuella konfilkter.

//Lasse

Kolla på biljarden (om den finns kvar) i falun, där brukade i allafall typ 90% av smågansterna hålla till, det gjorde dem under lumpentiden i falun...

Mavve skrev:
Därför har man alltid minst en el-batong i bilen....

Köp pistol och ladda den med gummikulor och förvara i bilen....

Slå först, det brukar de sällan tro att man ska göra och chockar dem en stund. Leta efter dem varje dag tills ni hittar dem och pryla dem tills de gråter, sen har du startat ett mindre krig skulle jag tro.

Och vill man skrämma dom riktigt mycket så ska man ta dom en o en o dra ner byxorna o säga "nu ska du få känna på nåt snorunge!" o sen bara lämna honom utan att ha gjort nått med honom, gissa om han kommer böla sen.

Kan inte polisen ha en aning om vart dom kan finnas? Känns mer värt att få ut pengar än att ge igen, även fast ge igen inte är så tokigt det med. Leta rätt på dom först & se om det inte går att fixa via polisen. Om inte det går så är det ju fritt fram att boxski på läppski :)

Det är bara å ta reda på vilka det är och sedan plocka dom en efter en...
Ge de små asen bara.

Tråkigt när det händer, gör så att du du letar upp dom en i taget.
Då är dom inte så kaxiga.

Blev bråk igår också när jag var ute, var någon påtänd mupp som gick runt och fan muckade med nästan alla på dansgolvet och rätt som det var fick han sig en sådan smäll så han däckades och låg livlös på dansgolvet en kort stund.

Sedan hörde man lite 'eftersnack' och då skulle killen som blev nerslagen anmäla
honom som slog ner honom, suck vilka idioter det finns.

Han får ju skylla sig själv med tanke på sitt uppträdande.

:kocko

så jävla fegt!!!!

så fort dom e 3 eller fler så är dom så jävla balla och tuffa..
men möter man dom ensamma eller kanska bara 2 så är dom inte stora..

Vad kan man finna för nöje i att gå ut på stan och slåss? Jag kan inte komma på något i alla fall, men man kanske bara är dum i huvet..... :kocko

Bara skjuta dom små glinen :kulspruta. Inte visa rädsla å slå först så han slocknar i första smällen, då undrar polarna nog vem dom mött å dunstar från stället blixtfort. Skulle det inte funka så klappar du ner nästa ännu hårdare osv tills dom fattar :hihi

Nej Falun är inte stort, du kommer med all säkerhet att se dem igen om du är ute någon mer kväll.

Kanske skulle samla ihop lite gamla träningskamrater med ansenlig tyngd bakom näven, när jag kommer hem i morrn :hihi .
Det löser ingenting, men nog känns det bra att damma in en riktig pärla som vedergällning allt.

OLDEN skrev:
Nej Falun är inte stort, du kommer med all säkerhet att se dem igen om du är ute någon mer kväll.

Kanske skulle samla ihop lite gamla träningskamrater med ansenlig tyngd bakom näven, när jag kommer hem i morrn :hihi .
Det löser ingenting, men nog känns det bra att damma in en riktig pärla som vedergällning allt.

ja för fan hehe =) nej men det är sant, falun är inte så stort.. man lär ju möta dom nån gång igen.. vart tränar du? letar gym nu, funderar på regementet eller nåt... 300kr / år bara... rätt fräscha lokaler också!

myspinnen skrev:
måste skriva av mig, är förbannad så att jag håller på att spricka! va på krogen tidigare ikväll......

Vet hur du känner det.. kompisens tjej blev misshandlad igår av en feg kille som skulle köra hem rattfull...
Tur att polisen tog hand om honnom innan vi hittade honnom :mad: :mad:

Fyfan det finns inget värre än smågangsters i tonåren som bara vill ha bråk...Råkat ut för sånna allt för många gånger :mad:

Ta saken i egna händer!

myspinnen skrev:
ja för fan hehe =) nej men det är sant, falun är inte så stort.. man lär ju möta dom nån gång igen.. vart tränar du? letar gym nu, funderar på regementet eller nåt... 300kr / år bara... rätt fräscha lokaler också!

Åfan, har det öppnat ett gym på regementet!, det var mer än jag visste. Jag körde tidigare på lugnet, men efter upprepade prishöjningar så lessnade jag och böt till fysiocenter. Dom har helt ok med grejer + bra pris. Fast 300 om året var inte dåligt.

Jag bor i Jkpg och pluggar, men under sommaren är det dalom som gäller.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC