Zilversurfer skrev:
Nappe@ Att köra om är roligt, personligen så bryr jag mig inte om man måste köra om hela tiden- måste acceptera att det finns förare som inte har erfarenheten som kanske du har. Vi är där för att ha roligt, eller hur? Om man nu jagar tider, så är det bara att byta grupp. Att stänga andra förare genom att ta snåla spår tex, (även om det är din polare) hör inte hemma på allmänhetensåkningar, det gör man på tävlingar.
Ha det roligt i sommar
Men jösses vart skrev jag att jag inte accepterar att det finns förare som inte har samma erfarenhet som jag ???
Vart har jag skrivigt att jag inte är där för att ha roligt ?? den dagen det inte är roligt längre så slutar jag köra
Vart står det att jag jagar tider ?? hade jag jagat tider så hade jag väl inte kört i gul/röd grupp
och ang stänga/försöka hålla någon bak om sig ,om det nu inte hör hemma där så får ni nog ta o gå ut med det tydligare för det är vad 50% av dom som kör där gör
Klassiskt senario ,man kommer i fatt någon som man knappat in på under nåt varv ,så fort killen ser ens framdäck vid sidan om sig så lägger dom på mer gas o i vissa fall blir man tvungen att backa av sen fetar dom ut på rakan allt vad dom kan nästa kurva väljer dom antingen att ta ett spår som gör det väldigt svårt för bakomvarande att ta sig om eller så blir det nån fuckad inbromsning eller cp spår så man kan ta sig om
o när det gäller folk man känner man skall om så hur många gånger har man inte hört i depån "jag gjorde allt för att hålla dig bakom men till slut så lyckades du smita om pg av att bla bla bla yada yada
o ang köra om med 1 meter till godo
fråga vv vad folk har o säga om det i gul grupp när han höll på med det
existerar inte dessa problem i röd grupp ??
i så fall bytar jag med en gång även om jag anser att jag inte är redo/snabb nog för röda gruppen
men men nu skall jag inte spama mer skit i robz tråd
ha en trevlig sommar