Ja, precis. Jag tycker inte att man ska behöva ta körkort alls, man kör ju ändå med huvudet... Doh!
Jo vist, men har man blivit av med körkortet blir man ju inte automatiskt sämre på att köra i samma stund körkortet blir ogiltigt, och sen när man får tillbaka körkortet så blir man inte vipps bättre på att köra igen.Snarare tvärt om skulle jag påstå, jag blev av med körkortet i vintras och försökte köra så lite som möjligt naturligtvis, men var ibland "tvungen" att köra endå för att ta mej till jobbet och affärn.Jag har nog aldrig varit säkrare förare än dom gångerna, man ville ju inte riskera att bli stoppad för en fortkörning!
Dessutom fick jag ju köra 48timmar efter att dom tog kortet.Efter som jag blev tagen en lördagskväll fick jag köra till jobbet på mondagen, men inte på tisdagen, för då hade jag tydligen blivit en olämplig förare.Likaså överklagade jag dommen och fick det sänkt från 3 månader till 2 månader, hade jag inte överklagad så hade det altså tagit en månad längre tid innan jag blivit en säker bilförare....?