Spännande jobb!!

Heol skrev:
Tjänar bra? Vad är det? Hur mycket är det?

Kul att du trivs med ditt jobb, vad har du gjort annars i livet?

Vad är en kul hoj på fritiden, xt?

/H

he he nej jag e nog den enda som kör ktm duke och det e kul som fan :D
innan har jag jobbat som
svetsare
servicemontör
byggsvängen

men hade länge velat börja köra mc-bud och det var genom bekanta jag fick tips. lön varierar ju men har jag full körning i en hel månad e inte 25-30 omöjligt.

Heol skrev:
Tjänar bra? Vad är det? Hur mycket är det?

Kul att du trivs med ditt jobb, vad har du gjort annars i livet?

Vad är en kul hoj på fritiden, xt?

/H
Enligt hans profil är hans budhoj en Duke II. Den är väl hyffsat kul om man får en sån att leka med...

EDIT: Han hann före själv...

NO_FEAR skrev:
Du... Precis som du verkar göra på andra tjejer...

Ragga o vara väldigt trevlig e två saker...
Men sen å andra sidan så har inte någon klagat

Hmm, provision...man skulle alltså kunna få mer pengar för att köra fortare? Låter inte nyttigt i längden, men kul! :rolleyes:

Ggaahhhh.............. varför finns inte det sådant i GBG :mad: Skulle visserligen sänka lönen ganska fett men det skulle det vara värt :hoppa

Ace Niki skrev:
ja samma här men guva kul det skulle vara, sådär bara som extra grej för att inte snöa in sig helt o hållet framför datorn... Skulle verkligen vara kul.

Ja, tänk att få köra hoj med lön :kär

Du kommer att utveckla din körförmåga avsevärt.

Hehe, jo massor med rödljuskörningar och bakhjul :fyllisar

bebbe skrev:
Ggaahhhh.............. varför finns inte det sådant i GBG :mad: Skulle visserligen sänka lönen ganska fett men det skulle det vara värt :hoppa

Fanns en snubbe på Box Delivery som körde bud med en XT för några år sen men ha la av med det ganska snabbt. Vad jag fattade det som så blev mcbud i gbg en dåligt kompromiss som tog sig fram för dåligt innerstan jämfört med cyklarna men som ändå inte kunde ta stora grejer. Förmodligen är väl Gbg för litet för att mc och bud ska funka.

Coola Ola skrev:
Fanns en snubbe på Box Delivery som körde bud med en XT för några år sen men ha la av med det ganska snabbt. Vad jag fattade det som så blev mcbud i gbg en dåligt kompromiss som tog sig fram för dåligt innerstan jämfört med cyklarna men som ändå inte kunde ta stora grejer. Förmodligen är väl Gbg för litet för att mc och bud ska funka.

Japp, kan nog vara så. Enda skulle väll vara paket som skall typ till Landvetter och tvärs över stan mitt i rusningstrafik. Men tillfällena är väll begränsade :rolleyes:

ang lön

Lönen varierar lite från chaufför till chaufför. Vi har mer jobb än vi klarar av att köra ut (spara fiffiga kommentarer tack) så det är ingen fara att bli sittande utan lön.
Det är fördelaktigt för ju mer du kör ju mer tjänar du. Alla vinner på det.
Hojjarna servas i däckverkstaden i hammarby, tvättas och fixas när det behövs.
Någon som har hört hur twinnarna låter på fullgas mellan husen, med slipon?

:) :) :) :)

Hej

Den har varit på verkstad, men den ska bort. Leasingen har gått ut. lönsammare att sälja den och köpa ny.
Bra med dig?
Länge sedan!

Kul som fan att köra hoj för pengar.
Synd bara att man antagligen skulle bli utan lön då man inte hittar för 5 öre :huvet

Comi skrev:
Den har varit på verkstad, men den ska bort. Leasingen har gått ut. lönsammare att sälja den och köpa ny.
Bra med dig?
Länge sedan!
Köpa ny låter bra!
Jo man ska ju inte klaga eller hur..det är som det är bara..man har bara sig själv att skylla..hur är det själv? pratade med din gumma igår! Blev jätte glad att hon ringde..Vi ska ta bort strypningen innan sommaren !! hihi :) Ha det super fint o hälsa!

Back