Spännande jobb!!

Coola Ola skrev:
Fanns en snubbe på Box Delivery som körde bud med en XT för några år sen men ha la av med det ganska snabbt. Vad jag fattade det som så blev mcbud i gbg en dåligt kompromiss som tog sig fram för dåligt innerstan jämfört med cyklarna men som ändå inte kunde ta stora grejer. Förmodligen är väl Gbg för litet för att mc och bud ska funka.

Killen kanske körde lite väl lagligt ? Då lönar det sig knappast ;) Annars kanske det skulle funka med snabbleveranser per Hayabusa mellan storstäderna - konkurrera med flyg och X2000 :D

TomK skrev:
Killen kanske körde lite väl lagligt ? Då lönar det sig knappast ;) Annars kanske det skulle funka med snabbleveranser per Hayabusa mellan storstäderna - konkurrera med flyg och X2000 :D

"HÖGFARTSBUD"

:tummenupp

Klart kul

Ett klart säkert kul jobb o få betalt för o köra hoj,dock bor man lite långt ifrån o så skulle man gå ner i löning samt jobba mer än vad man gör idag.
He he he fri 10 dar just nu i ordinarie schemat,var sjätte vecka o så då ledigt där emellan oxå mellan arbetspassen.Men klart hade jag fått köra hoj hela dagarna så skulle det varit med ett stort :) .

Comi skrev:
Någon som har hört hur twinnarna låter på fullgas mellan husen, med slipon?

:) :) :) :)

Japp, å dom gör sitt bästa för att köra ifrån mig. Men då sparkar jag bara ner 2 pinnar å låter XTns hästar skena i full galopp sen är twinnarna ett minne blott. :D

Robban W skrev:
Japp, å dom gör sitt bästa för att köra ifrån mig. Men då sparkar jag bara ner 2 pinnar å låter XTns hästar skena i full galopp sen är twinnarna ett minne blott. :D
Klockrent. Jag vet precis hur du menar, påminner om när grannen klipper gräset här i stureby. Tror han kör en Briggs&Stratton.
Ses på stan!

Hähä ta jobbet nu nån! Kul med fler i samma bransch från SH :tummenupp Börjar själv hojbuda på måndag :) (Dock inte för Carlo)

Nisse Järnet skrev:
Hähä ta jobbet nu nån! Kul med fler i samma bransch från SH :tummenupp Börjar själv hojbuda på måndag :) (Dock inte för Carlo)

Fan, då ska jag tränga dig nästa gång jag är i Stockholm.....

........ eller kanske bara vinka glatt på alla mcbud, vinka nu snällt Nisse!

tillsatt?

Jag har haft förmycket att göra senaste veckorna med däckbyten osv för att kunna gå vidare med ansökningarna som kommit in. Kommer att kalla till intervju i kommande vecka, så ni som är intresserade är välkomna att söka.
Hojjarna har givetvis "supervinterdäckmedperfektadubbar" :D

Back