Spänd ståltråd över vägen

Trötter skrev:
Nej, det är han inte, han hade kedjan och låste fast motocykeln med när han var ute och åkte, sen så hamnade han i bilkö och skulle köra mellan när en bil svängde ut framför och blockera vägen, och han hade stort sett redan passerat luckan till bakre bilen, så han åkte fram och frågade bilisten vad han höll på med och dp försökte bilisten spotta honom i ansiktet men misslyckades, farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen, sen så åkte han vidare.., detta är är dock bra länge sen, och vi har inte hört ett ljud från bilisten på alla år..

Gaahhaaa,,, sluta,,, jag garvar läppen av mig :rofl :rofl :rofl

Trötter skrev:
Nej, det är han inte, han hade kedjan och låste fast motocykeln med när han var ute och åkte, sen så hamnade han i bilkö och skulle köra mellan när en bil svängde ut framför och blockera vägen, och han hade stort sett redan passerat luckan till bakre bilen, så han åkte fram och frågade bilisten vad han höll på med och dp försökte bilisten spotta honom i ansiktet men misslyckades, farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen, sen så åkte han vidare.., detta är är dock bra länge sen, och vi har inte hört ett ljud från bilisten på alla år..

:lol :lol

Fifan vad det där lät roligt! Ser riktigt bilförarens bil framför mig... :gnissla

Tjet skrev:
:lol :lol

Fifan vad det där lät roligt! Ser riktigt bilförarens bil framför mig... :gnissla

Jo, men man ser ju många bilister som blockerar vägen för motorcyklarna i köerna, varför gör man det egentligen?, Dem får ju skylla sig själv om dem har valt bilen, och det är ju därför det heter bilkö, aldrig hört ordet mckö, eller har någon annan gjort det?, Det är bland annat därför man åket mc för att slippa alla bilköer…

Trötter skrev:
Jo, men man ser ju många bilister som blockerar vägen för motorcyklarna i köerna, varför gör man det egentligen?, Dem får ju skylla sig själv om dem har valt bilen, och det är ju därför det heter bilkö, aldrig hört ordet mckö, eller har någon annan gjort det?, Det är bland annat därför man åket mc för att slippa alla bilköer…
Du vill fortfarande få oss att tro att du ÄR på riktigt?

Markus skrev:
Det där är lite stalkervarning, det vet du va? :hihi Sluta hacka min PM-låda. :mad:

Som gruppledare för en av "kommunistisk konspirations" celler i Sthlm så ansvarar jag för att kartlägga högerfolk till höger om höger...
...Då måste jag ju följa upp var ni håller till och så om en aktion skulle bli aktuell..

Kanske kan få med mig AFA och några Reclaimare och ockupera Kragstagrillen så ni högerskjortor inte har någon klubblokal kvar! :hihi

Kompanistryk åt de snorungar (eller äldre) som hittar på såna dumheter! En tunn ståltråd eller fisklina kan man eventuellt klara, men t.ex. en vajer innebär en säker död. Bara för något år sedan var det en jeppe som skulle bogsera något tvärs över en väg med en traktor och en lååång stålvajer. Vajern klippte taket på en bil och huvudena på de som satt i. Vad fan tänker folk med egentligen... ?

Trötter skrev:
... han hade kedjan och låste fast motocykeln med när han var ute och åkte...

Måste varit en väldigt lång kjedja han hade.

Eller kan det ha varit så att han inte körde speciellt långt? :va

Fantastiskt kul att märka ord! :hihi

Grymt skickligt också att åka upp bredvid en bil, & köra upp en fotpinne i sidan i bästa James Bond maner! detta UTAN att ramla omkull!!! :Bugar

Nu har jag köpt mig en stor ketting. Den ska nog komma väl till hands hoppas jag.

Thundercat skrev:
Jag har också en ketting! :banana

Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad....
(minns inte vem jag citerar här, men det känns som om det var Socker Conny, ni vet snubben som brukade vara med i choppertidningar innan han blev känd)

eller så skiter man fulltständigt i att jävlas med bilisterna.., om alla skulle börja jävlas med dem så skulle vi nog få ett dåligare rykte än vad vi har redan nu, mer svarta rubriker i tidningen..

Trötter skrev:
eller så skiter man fulltständigt i att jävlas med bilisterna.., om alla skulle börja jävlas med dem så skulle vi nog få ett dåligare rykte än vad vi har redan nu, mer svarta rubriker i tidningen..

men tror du vi får vara med i kettingjenget ifall vi inte jävlas med bilisterna?

ketting jenget :yoparty

låter ju som en klubb för streetfighters ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT