whitebeard
Ny medlem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände egentligen?
Någongång under sensommaren får man inbrott och flera hojar blev stulna. Var det då man lade handskarna på hyllan?
Jag har varit förbi butiken ett flertal gånger under hösten och ibland har det suttit lappar uppe med datum för att hämta ut cyklar som stod i verkstaden. På senare tid har postboxen varit öppen med mängder med post i. När jag såg denna tråd var jag tvungen att kolla hemsidan, och den ligger nere även den.
Jag tycker personligen det vore mycket tragiskt om denna butik mött konkursödet. Jag hade mycket god kontakt med ägaren de gånger jag var där och fick alltid extremt bra hjälp. Jag funderade faktiskt på att köpa en Tuono tack vare servicen. Som jag förstått det var inte ekonomin så vansinnigt dålig, så jag är lite förvånad över att höra konkursklockorna.
Verkligen trist när de bra killarna försvinner.
Någon som vet mer???
Tragiskt för de inblandade och för Aprilia som märke. Bra hojar men hur fan sköts agenturen? Ni som kör Aprilia i Stockholm, var servar man? Var får man tag i reservdelar?
Tragiskt för de inblandade och för Aprilia som märke. Bra hojar men hur fan sköts agenturen? Ni som kör Aprilia i Stockholm, var servar man? Var får man tag i reservdelar?
...jag har varit där med en kompis och tycker det verkade vara en bra firma, men den låg rätt dumt till måste jag säga.
Intressant märke Aprilia? Även deras åf i Göteborg konkade för ett par månader sedan. Kan inte vara bra att står utan representation i Sveriges 2 största städer![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |