Sopbil på Bogan!

Rookie79

Ny medlem
Gick med
15 May 2010
Hoj
Ingen
åkte bogesunds vägen nu ikväll.
till min stora förvåning så mötte jag en solbil som sopade för fullt :tummenupp

är dock lite grus kvar i vissa kurvor men betydligt mindre än i förmiddags.

Så passa på att åka nu innan boende börjar kasta ut nytt grus!:)

Är det inte för att de ska lägga nytt underlag nästa vecka?

Är det inte för att de ska lägga nytt underlag nästa vecka?

jo det stämmer.
såg nu när jag åkte hem: att det står anläggningsmaskiner uppställda en bit in på vägen, fr vaxholmvägen.

ska bli spännande å se vad det blir för underlag och om det lägger om hela vägen eller bara fläckvis, "ala 2009"

dom skall väll lägga någon "speciell" beläggning som skall vara onice å köra fort på.

Sopbilar hämtar sopor, solbilar drivs av solstrålningen. Sopmaskiner sopar däremot gator mm :D

/Språkpolisen.

Sopbilar hämtar sopor, solbilar drivs av solstrålningen. Sopmaskiner sopar däremot gator mm :D

/Språkpolisen.

men det kanske var så att de höll på att testa en ny prototype: en sol driven sopmaskin som går under smeknamnet solbil.

lr så slant jag på tangenterna, men det skulle aldrig hända mig. :tungan

Tjaa... :gnissla

En konstant ström av gasglada MCs, olyckor av alla slags, arga boende, TV program, polisinsatser, mm..

Konsekvens; Ny beläggning - all over!!!

Bifogat

• Bogesund juni 2010.jpg
    Bogesund juni 2010.jpg
    203.3 KB · Visningar: 176
Tjaa... :gnissla

En konstant ström av gasglada MCs, olyckor av alla slags, arga boende, TV program, polisinsatser, mm..

Konsekvens; Ny beläggning - all over!!!

Eller så var det en usel väg i behov av ny beläggning. Tyvärr är det väl så man lagar mindre belastade vägar på vischan idag?

Eller så var det en usel väg i behov av ny beläggning. Tyvärr är det väl så man lagar mindre belastade vägar på vischan idag?

Åh, nej, inte alls. Jag kan se rubrikerna framför mig nu:

"TRAFIKVERKET RÄDDAR HJÄLPLÖSA BOENDE FRÅN FRAMFART AV MÖRDANDE, VÅLDTAGANDE, SMÅBARNSÄTANDE MOTORCYKLISTER GENOM REVOLUTIONERANDE UNDERLAG: KASSFALT!"

Kan bara varna om att de boende där är helt tokiga nu. Sist jag körde där så försökte en suv prejja mig med flit när jag skulle köra om. Kastade bilen mot mitt körfält när jag började köra om. Kom från Vaxholm och tänkte köra om precis i slutet av 50 vägen förbi häst-stallet. Ingen tokomkörning, låg kanske i 65 eller nåt. Försökte få honom att stanna men han vågade väll inte stanna och snacka. Idiot!

Kan bara varna om att de boende där är helt tokiga nu. Sist jag körde där så försökte en suv prejja mig med flit när jag skulle köra om. Kastade bilen mot mitt körfält när jag började köra om. Kom från Vaxholm och tänkte köra om precis i slutet av 50 vägen förbi häst-stallet. Ingen tokomkörning, låg kanske i 65 eller nåt. Försökte få honom att stanna men han vågade väll inte stanna och snacka. Idiot!

Det där borde du Polisanmäla....

Vilka jävla kukarslen, jag som funderade på att slänga upp tjejen bakpå och visa henne området där. Har aldrig kört där tidigare och hon har aldrig varit där. Jag var lite tveksam till en början med tanke på hur folk sägs köra där. Men om jag ska behöva se upp för tokiga bilister också när jag ska ut och finköra med tjejen så vill jag inte riskera hennes och mitt liv...
Fan vad människor är dumma.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...