Sonyericsson k750i vs w800i mjukvara

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Har fått en k750i av syrran som är bunden till en vodafjong, men jag har comviq. Därför skall jag låsa upp, debranda telefonen, såg också att det kostade lia möe att få den konverterad till samma mjukvara som w800i, vilket av mjukvarorna är att föredra..??

/Fjonkis

Josafan skrev:
Har fått en k750i av syrran som är bunden till en vodafjong, men jag har comviq. Därför skall jag låsa upp, debranda telefonen, såg också att det kostade lia möe att få den konverterad till samma mjukvara som w800i, vilket av mjukvarorna är att föredra..??

/Fjonkis

Enda skillnaden är att du kan sätta W800 i "flightmode" dvs. stänga av sändning och mottagning av GSM-signaler.

M.G.F skrev:
Enda skillnaden är att du kan sätta W800 i "flightmode" dvs. stänga av sändning och mottagning av GSM-signaler.

Ne, det e fler skillnader... Mp3-delen är mycket mer avancerad.

Jag har en k750i. Vad kostar det att uppgradera mjukvaran till w800? Jag köpte inte w800 för att den var smått ful. Diggar min svarta. Men kan jag få de extra funktioner som w800 för en relativt billig peng så vore det intressant.

Swedie skrev:
Jag har en k750i. Vad kostar det att uppgradera mjukvaran till w800? Jag köpte inte w800 för att den var smått ful. Diggar min svarta. Men kan jag få de extra funktioner som w800 för en relativt billig peng så vore det intressant.

Nu vet jag att vi inte får göra reklam här, men jag känner ingen på denna firman utan bara själv letat upp den via google.

http://vitalinjer.se

M.G.F skrev:
På vilket sätt då?

Hade en k750 i sommras som jag sumpade, nu har jag en w800. Blev lite osäker på hur k750 var nu men w800 har bra EQ, sortering av låtar m.m. GUI:n är skönare oxo med hela sonys walkman-varumärke.

Rätta mig om jag har fel... det var ett tag sen jag hade k750.

Har iaf tryckt i w800i mjukvara nu. Verkar funka najs och ser mkt orange ut. Skall se o föra över alla nummer från den gamla luren bara, sen skall det pysslas på heltid.

Josafan skrev:
Har iaf tryckt i w800i mjukvara nu. Verkar funka najs och ser mkt orange ut. Skall se o föra över alla nummer från den gamla luren bara, sen skall det pysslas på heltid.

Nån som vet nån sajt med instruktioner hur man uppgraderar mjukvaran från K750 till W800???

:Bugar

allbjer skrev:
Nån som vet nån sajt med instruktioner hur man uppgraderar mjukvaran från K750 till W800???

:Bugar

Jag gick till den där snubben. Man måste nog ha så kallat en servicekabel. När man har den så kan man pyssla, men den är nog inte så billig tror jag.

om nånn har en k750i till salu så hojta till.

en K750 har exakt samma hårdvara som en w800i

det enda som skiljer dem åt är skalet och mjukvaran.

Man får iofs 512 mb och bättre lurar med w800i... annars är det samma mobil.

Så om ni vill ha en w800 så är det bara att flasha om mobilen på närmaste mobilreparatör...

Själv har jag en w800i.. tycker den e helt ok..

"FUBAR" : Hur mkt vill du ge för den ? :tungan

bättre mp3 spelare... alltså bättre ljud i w800

Swedie skrev:
Borde väl gå att fixa billigt? Antar att det finns nördar som kan göra sånt hemma? Av alla på sporthoj borde det finnas någon som klarar av det här på sh

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT