Nollvision
Jag är min egen nemesis.
I soluret här kan jag hacka in nya siffror (snurra på det är för mesar)doobidoo skrev:Äsch, nu försöker du bara smita undan. Vi VET att du har en klockbutik.
Hacka du vet..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I soluret här kan jag hacka in nya siffror (snurra på det är för mesar)doobidoo skrev:Äsch, nu försöker du bara smita undan. Vi VET att du har en klockbutik.
Hacka du vet..![]()
Nu var det iofs inte så jag menade... Men en jäkla bra idé du.Orca69 skrev:I soluret här kan jag hacka in nya siffror (snurra på det är för mesar)

Inköpspris 24´ penkarna ynder bårdet i putik, inget prutt eller sista pris brooschan, fatta dy, annars ja knuLLA din mammy å din sleCKTdoobidoo skrev:
Okei, okei. How much?
Na nah, då får det vara. 24 alldeles för dyrt... Gör du nåt av det du sa, jag slutar handla på kebaberian.Maxxi skrev:Inköpspris 24´ penkarna ynder bårdet i putik, inget prutt eller sista pris brooschan, fatta dy, annars ja knuLLA din mammy å din sleCKT![]()
Låt analfliken göra det..Maxxi skrev:Ja men vafan jag måste ju ställa om flera hyndra tyyyysen klÅCkoR in miN PutiK![]()
Starstriker skrev:Vad gäller!??! 1h framåt eller bakåt? Samma förvirring varje år.
Starstriker skrev:Vad gäller!??! 1h framåt eller bakåt? Samma förvirring varje år.

IronMike skrev:Låt analfliken göra det..

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |