Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maxxi skrev:Inatt verkar det som att man ska flytta fram klockan en timme.
Fan jag som äger en UR-butik, det blir att jobba över i morgon![]()
![]()
Ja men vafan jag måste ju ställa om flera hyndra tyyyysen klÅCkoR in miN PutiKGuW skrev:Om du blir rånad eller tappar bort en klocka kan du ju alltid posta det här, för tråden spårar garanterat ur...

Att driva en urbutik, är inte det kärringjobb..Maxxi skrev:Ja men vafan jag måste ju ställa om flera hyndra tyyyysen klÅCkoR in miN PutiK![]()
Hmm, det måste ju bara betyda en sak; Aprilia är en kärringhoj eftersom han/hon har en... dags att sälja dåKapten Blåskägg skrev:

doobidoo skrev:Hmm, det måste ju bara betyda en sak; Aprilia är en kärringhoj eftersom han/hon har en... dags att sälja då![]()

Kanon ju, då kan man ha en sommartidsinställd på högerarm och vice versa.heimdal skrev:jag behöver inte ställa om alla mina klockor.. för de går oftast på sommartid, fast vissa går iofs på vintertid också .. rörigt dedär

Du menar en sån där som den största kärringen i fråga här på forumet har?Kapten Blåskägg skrev:Nej fan, finns inga kärringhojar.....skulle vara ER-5 då![]()
Det tog två sekunder innan poletten ramlade ner helt på den där. Men det var faanemej det bästa jag läst på sporthoj på myyycket länge.GuW skrev:Om du blir rånad eller tappar bort en klocka kan du ju alltid posta det här, för tråden spårar garanterat ur...
Men va fan, nu gör du mig förvirrad. Jag har två klockor, den ena har tre visare och den andra är digital och har inga visare alls.Dee_cati skrev:Seriöst, ska man flytta fram visaren ett hack inatt?

Äsch, nu försöker du bara smita undan. Vi VET att du har en klockbutik.Maxxi skrev:Hehe nä jag driver ingen UR-butik, jag driver bara med er![]()
Ville ju bara vara rolig över att behöva ställa om alla UR:en.
Hacka du vet..Orca69 skrev:Men va fan, nu gör du mig förvirrad. Jag har två klockor, den ena har tre visare och den andra är digital och har inga visare alls.
Vaddå ett hack?![]()

doobidoo skrev:Du menar en sån där som den största kärringen i fråga här på forumet har?![]()
Inga namn nämnes.

doobidoo skrev:Äsch, nu försöker du bara smita undan. Vi VET att du har en klockbutik.
Kapten Blåskägg skrev:Ge mig ett namn, ge mig ett namn för h-e![]()

Okei, okei. How much?Maxxi skrev:Jepp säljer bara massa ROlEX och BreITLINGAR![]()
Specialprice only for you my friend.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda