Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
duckie skrev:2274601Vem ska då ta kort? Hunden?
:kocko
Pinky skrev:2274606Alla behöver ju inte göra det med varandra samtidigt![]()
![]()
Angel1000 skrev:2274366Fan, fan, fan! Den festen skulle man tydligen inte missat.
Jag saknar er galningar...
JoJoman skrev:2274319Jag har de bästa bilderna![]()
Dock är dessa bannade, men fina
JoJoman skrev:2274827Tackar för en kul kväll.![]()
![]()
Men jag kände att det var dax att gå hem efter att jag tagit detta kortet på Långis. Han kom ut ur ett rum där han "skoj brottats" med Gustav1.
duckie skrev:2274601Vem ska då ta kort? Hunden?
:kocko
Du skrek men långis höll iGustav1 skrev:2275039Det där minns jag ingenting av!?
Fan också.
Gustav1 skrev:2276332Jaha, tack för en vansinnigt trevlig helg!
Gästfriheten visste inga gränser, dalkullorna var lika söta som i sagorna, dock lämnade väl mc-körningen litegrann att önska..
Långa Farbrorn var likautlaw som jag hade hoppats, vi hamnade nästan i ett knytnävsslagsmål så fort vi skulle beställa öl. Men de kände underläget och hopplösheten, så de gav upp.
Sammanfattningsvis; Göteborgare!kocko)
Gustav1 skrev:2277028Efter en kvälls brassande med ER-6,an konstaterar jag att den känns mindre, starkare och på alla vis bättre än någonsin! Allt tack vare en stunds åkning på "the sex machine".
Tack som fan!
Gustav1 skrev:2276332Jaha, tack för en vansinnigt trevlig helg!
Gästfriheten visste inga gränser, dalkullorna var lika söta som i sagorna, dock lämnade väl mc-körningen litegrann att önska..
Långa Farbrorn var likautlaw som jag hade hoppats, vi hamnade nästan i ett knytnävsslagsmål så fort vi skulle beställa öl. Men de kände underläget och hopplösheten, så de gav upp.
Sammanfattningsvis; Göteborgare!kocko)
Sexmaskinen ger hår på bröstetGustav1 skrev:2277028Efter en kvälls brassande med ER-6,an konstaterar jag att den känns mindre, starkare och på alla vis bättre än någonsin! Allt tack vare en stunds åkning på "the sex machine".
Tack som fan!
Jag har satt på extra tunga hjulmuttrar för att hålla nere framhjulet men den sliter sig ibland.Skrutten skrev:2277363
Du såg rätt cool ut på sexmaskinen, speciellt när du försökte hålla ner den från att ouila![]()
Draken-Bitch skrev:2279704Tack för en vansinnigt rolig helg. Nettan och jag tog oss upp till Dalarna efter x antal timmarHar precis kollat min kamera.......oooops........
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |