Sommarfest !!

Va fan hände?? :va
Så fort jag lämnade stället så tycks ju allt hänt!!!
Så är det när man ska vara redig och jobba dagen därpå...

JoJoman skrev:
2274319 Jag har de bästa bilderna :banana
Dock är dessa bannade, men fina

jasså du, jag var ju inte med :fatta!

Tackar för en kul kväll. :fyllisar :banana

Men jag kände att det var dax att gå hem efter att jag tagit detta kortet på Långis. Han kom ut ur ett rum där han "skoj brottats" med Gustav1.

Bifogat

• Långis.jpg
    Långis.jpg
    47.5 KB · Visningar: 90
JoJoman skrev:
2274827 Tackar för en kul kväll. :fyllisar :banana

Men jag kände att det var dax att gå hem efter att jag tagit detta kortet på Långis. Han kom ut ur ett rum där han "skoj brottats" med Gustav1.

Det där minns jag ingenting av!?
Fan också.

Jaha, tack för en vansinnigt trevlig helg!
Gästfriheten visste inga gränser, dalkullorna var lika söta som i sagorna, dock lämnade väl mc-körningen litegrann att önska.. :gnissla
Långa Farbrorn var lika :outlaw som jag hade hoppats, vi hamnade nästan i ett knytnävsslagsmål så fort vi skulle beställa öl. Men de kände underläget och hopplösheten, så de gav upp.

Sammanfattningsvis; Göteborgare! (:kocko)

Gustav1 skrev:
2276332 Jaha, tack för en vansinnigt trevlig helg!
Gästfriheten visste inga gränser, dalkullorna var lika söta som i sagorna, dock lämnade väl mc-körningen litegrann att önska.. :gnissla
Långa Farbrorn var lika :outlaw som jag hade hoppats, vi hamnade nästan i ett knytnävsslagsmål så fort vi skulle beställa öl. Men de kände underläget och hopplösheten, så de gav upp.

Efter en kvälls brassande med ER-6,an konstaterar jag att den känns mindre, starkare och på alla vis bättre än någonsin! Allt tack vare en stunds åkning på "the sex machine".
Tack som fan!

Gustav1 skrev:
2277028 Efter en kvälls brassande med ER-6,an konstaterar jag att den känns mindre, starkare och på alla vis bättre än någonsin! Allt tack vare en stunds åkning på "the sex machine".
Tack som fan!

Sexmaskinen har man bara för brudarnas skull :tuttar

Gustav1 skrev:
2276332 Jaha, tack för en vansinnigt trevlig helg!

Tack själv för trevligt sällskap! Mycket kul att få träffa både dig och dalkullorna. En helt klart minnesvärd helg :tummenupp

Du såg rätt cool ut på sexmaskinen, speciellt när du försökte hålla ner den från att ouila :rolleyes:

Gustav1 skrev:
2277028 Efter en kvälls brassande med ER-6,an konstaterar jag att den känns mindre, starkare och på alla vis bättre än någonsin! Allt tack vare en stunds åkning på "the sex machine".
Tack som fan!
Sexmaskinen ger hår på bröstet

Skrutten skrev:
2277363
Du såg rätt cool ut på sexmaskinen, speciellt när du försökte hålla ner den från att ouila :rolleyes:
Jag har satt på extra tunga hjulmuttrar för att hålla nere framhjulet men den sliter sig ibland.

Tack för en vansinnigt rolig helg. Nettan och jag tog oss upp till Dalarna efter x antal timmar :) Har precis kollat min kamera.......oooops........

Draken-Bitch skrev:
2279704 Tack för en vansinnigt rolig helg. Nettan och jag tog oss upp till Dalarna efter x antal timmar :) Har precis kollat min kamera.......oooops........

Satt och väntade och undrade när "alla" skulle lägga upp sina bilder tills jag alldeles nyss upptäckte att många bilder var tagna med vår kamera :galen

Gott att höra att ni klarade er välbehållna hem iaf. Var inte direkt avundsjuk på er när ni kröp i skinnställen i den närmare 30-gradiga värmen. :brinnerup

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti