Sommar happenings med grabbgänget!?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Vad hittar du och dina grabbpolare på i sommar förutom brassar med knarrarna?

Gå på krogen är ju duktigt lamt och ger ju inte så mycket när man är stadgad.

Vill ha tips på saker i stil med Gummi båt 2008
aktiviteter som är balla och ger minnen där man har ordentligt kul skrattar mycket eller får mycket adrenalin efterlyses, budgeten är sjukt låg då jag är "arbetssökande" så inga "Dra till mallis och kör 1500cc watskies"

Utomhusaktiviteter i bra väder är det som gäller i första hand :tummenupp

Bra fiske, dyka från klippor, schyst ställe att välta kor på ;) .....

Edit Bor i Östergötland.

Redan Inbokade grabkvällar:
Gummibåt 2009.
Grillbash on the beach.
Ölbränboll.
Fotbollsmatch med grill efter.
fyll på....

Last edited:
Ser ut som att SH´s grabbar kommer ha en rejält tråkig sommar :näsblod

:glömdet

hehe mitt kompisgäng drar en månad till bali och surfar, beställ biljetterna typ nu inför nästa år eller vet inte vad dom går på typ 60000 enkel sist jag kollade :P

Åk till åre och cykla! Ni hyr allt där om ni inte har egna grejer! Minnen för livet! Liften upp backarna ner!

ska bli interessant tråd att följa! Har en del sommarplaner skulle va roligt och se vad man missat så kanske man hinner med det också!

ja du.. Jag insåg igår att jag behöver nytt folk att hänga med så ich dont know vetefan.

Ska köra mycket kite men det är ju rätt dyrt att börja med.

Annars är jag återigen inne på samma linje som du med sköna (i visas ögon störda) aktiviteter som inte kostar så mycket.

ja du.. Jag insåg igår att jag behöver nytt folk att hänga med så ich dont know vetefan.

Ska köra mycket kite men det är ju rätt dyrt att börja med.

Annars är jag återigen inne på samma linje som du med sköna (i visas ögon störda) aktiviteter som inte kostar så mycket.

hehe oj såg inte det där med budget men försöker också göra saker så billiga som möjligt :P men det jag oftast tycker är roligt kostar för mycket egentligen :(

Ska du börja åka i år då eller? har vindsurfat hela mitt liv och tänkte uppgradera bräda men skulle vara bättre o köpa en kite känns det som så har man både kite och vindsurfbräda men hur ska man börja är en kurs ett måste eller? :P sen har jag ingenstans att starta i stugan så jag vågar inte fråga nånstans :P Kan man börja mitt ute på sjön o launcha från vattnet från början så man blir utsjussad med båten och startar därifrån? :banana

Jag tändkulade runt i Mälaren och sjöräddade en fager blondin i igår. Sen hamnade jag på efterfest på en ö. Nu minns jag ingenting. Det är öl i mina skor :confused:

Bifogat

• IMG_0764.JPG
    IMG_0764.JPG
    103.2 KB · Visningar: 680
  • IMG_0766.JPG
    IMG_0766.JPG
    79.5 KB · Visningar: 638
hehe oj såg inte det där med budget men försöker också göra saker så billiga som möjligt :P men det jag oftast tycker är roligt kostar för mycket egentligen :(

Ska du börja åka i år då eller? har vindsurfat hela mitt liv och tänkte uppgradera bräda men skulle vara bättre o köpa en kite känns det som så har man både kite och vindsurfbräda men hur ska man börja är en kurs ett måste eller? :P sen har jag ingenstans att starta i stugan så jag vågar inte fråga nånstans :P Kan man börja mitt ute på sjön o launcha från vattnet från början så man blir utsjussad med båten och startar därifrån? :banana

Börjar i år, finns mkt instruktionsfilmer om man inte har råd/lust med kurs, lär dig flyga kiten under någon dag på land så är det lugnt, ja du jag undrar också vafan man gör om den krashar i vattnet

Här nere är det stört mkt stränder så här är lugnt men jag hade tänkt köra hos polarn i sthlm skärgård i sommar och där är det samma sak.

Jag tändkulade runt i Mälaren och sjöräddade en fager blondin i igår. Sen hamnade jag på efterfest på en ö. Nu minns jag ingenting. Det är öl i mina skor :confused:
Varför händer sånt alltid gifta och bögar?

Som blood houndgang sa "i wish i was quer so i could get chiks" :tungan

Last edited:
För oss som bor bättre till, så är det rejält party på dagsturerna (med färja) till Åland numera. Jag kom hem "i morse" efter en sjuhelsikes resa och är mer bakis än nånsin (men det var det värt!).

Dansar regndans. Trevlig hobby. Jag är rätt duktig.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back