Dominator-rocks gone wild !!!!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Tsena :D

Har i mitt onyktra tillstånd försökt få i ordning p å ett par bilder från dagens Gummibåtsäventyr!

Filmklipp kommer senare! !!!

Enjoy:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Last edited:
Soooja! Hoppas ni gillar tråden!

Liggfrågor via pm tack ! ;)

Pallar inte å lägga upp filmklippen ikväll :näsblod

Du glömde flytvästen! :ajjabajja

Edit: Kollade i corren efter sjödrama, räddningsförsök el drunkningsolyckor med aliens men hittade inget. :)

Var är flytvästen? :mad: Jag vill minnas att du köpt flytväst...

Hmm, jag trodde du va äldre.

Bra eller dåligt :näsblod

Well ,,, vilken jävla eftermiddag/kväll vi hade!

Kan rekomenderas VARMT!

Det var en bland dom skönaste/roligaste grejerna jag har gjort, och i sann entertaineranda förgyllde vi dagen för många många fler :tummenupp

Vi finns på ett gäng minneskort runtom om i sverige idag! :D

Lite pinsamt att lägga upp halvnakna bilder på sig själv såhär i efterhand :rodnar men WTF jag bjuder på det! :tummenupp

Seså ut med er och tjacka en kasche öl och en båt, glöm inte flytvästen :mad:

Du blir bara sämre och sämre.

Fina bilder och du verkar haft en härlig dag, tyvärr luktar tråden fucko lång väg.

Vi gjorde nått liknande i Göteborg för 3-4 år sen. Vi var ett gäng från Sh som åkte gummibåt ner för Säveån och smuttade på nån öl. Jävligt ball.

En bekant till mig i min hemstad lyckades få en polis att skriva rapport om när han och två kompisar paddlade kanadensare i fontänen på staden torg, iförda tropikmundering a'la Brödrene Dal.

Den rapporten var rätt kul läsning!

Där har du målbild för kommande övningar. Gott initiativ annars! :tummenupp

Coolt!

Fan, ser störtskönt ut! Nu kommer gummibåtsförsäljningen öka rekordartat på Clas Olsson!

Vore najs att ta sig en tur i Sthlms-ström. Att ligga där och flyta måste va en önskedröm :D

Får nog gå och shoppa i veckan.

En bekant till mig i min hemstad lyckades få en polis att skriva rapport om när han och två kompisar paddlade kanadensare i fontänen på staden torg, iförda tropikmundering a'la Brödrene Dal.

Den rapporten var rätt kul läsning!

Där har du målbild för kommande övningar. Gott initiativ annars! :tummenupp
:rofl

Fler tips på hel sköna lagom utflippade sätt att fördriva semester trisstessen mottages

Back