Solidaritet oavsett åskådning.

Japp, jag är ett föredöme!

Eller ville ni att jag skulle dra upp fler exempel?
Det har jag inte tänkt göra, jag känner inget behov av att tjäna dom lätta poängen.

Men Mackan, du kan väl dra igång en tråd för dina vänner i palestinarörelsen också?
AFA kan behöva en slant, samt dom där Sea Shepard som du gillar?

Kom igen nu Mackan, du är väl inte snål va?

Den här solidaritetstråden har ju ballat ur till att bli ett ställe där påstått solidariska lipsillar lipar över de bevisat solidariskas insatser istället för att vara solidariska med det haitiska folket, vilket väl ändå var syftet med tråden. Häpnadsväckande. I sanning häpnadsväckande.

Den här solidaritetstråden har ju ballat ur till att bli ett ställe där påstått solidariska lipsillar lipar över de bevisat solidariskas insatser istället för att vara solidariska med det haitiska folket, vilket väl ändå var syftet med tråden. Häpnadsväckande. I sanning häpnadsväckande.
Men så väntat. Socialdemokrater är sannerligen sorgliga människor. :zpy

Haha, lipsill var länge sedan man hörde ngn bli anklagad för. :lol
Någon som vet hur det gick med tråd2 förresten, ser ut att vara 49 inlägg om ingenting och tre donationer. :rofl

Hur gick det med insamlingen korven? Var det nån som frivilligt skrev upp sig på din lista? Hur mycket donerade du?

Kramkram

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...