Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Penguin skrev:Nu ska här ut och åkas!
![]()
Om du ska åt Uppsalahållet så hör av dig, jag är också ute....(snart)Penguin skrev:Nu ska här ut och åkas!
![]()
TomK skrev:och en annan har tvättat transportbilen hela dagen, så den ska vara riktigt fin inför påsken. Nästa steg är att ta ut 620:n och köra hårt en sväng för att kolla förgasarinställningar. Ikväll blir det service...
Man får tacka för att ni ringde*morr* åkte omkring alena *snyft..Penguin skrev:Aaaaah vad härligt! Det blev strax över 20 mil idag, mestadels i Sphyrnis sällskap. Mycket fina småvägar (och även mindre fina sådana) och säsongens första glass i samband med en hojtur. En riktig flottburgare på Sulas blev det också!![]()
Vädret ser ju för övrigt lovande ut för den kommande veckan också!
Edit: vilka var det förresten jag mötte när jag var på väg hem utanför Gottsunda? Det var en mindre karavan med bl a ett par SV 650, ett gäng andra plus en glidare sist i kön.
sv650 skrev:I karavanen du mötte körde i tur och ordning (rätta mig nu om jag har fel ni övriga...):
Jamen, riktigt roligt var det. Mer sånt!Penguin skrev:Aaaaah vad härligt! Det blev strax över 20 mil idag, mestadels i Sphyrnis sällskap. Mycket fina småvägar (och även mindre fina sådana) och säsongens första glass i samband med en hojtur. En riktig flottburgare på Sulas blev det också!![]()
sv650 skrev:I karavanen du mötte körde i tur och ordning (rätta mig nu om jag har fel ni övriga...):
Jag på en en röd sv650-Stämmer, helt rätt. Tur att det inte blev fel där
Bluegreengrey på en röd sv650-Jorå, din kombatantinna i Sv-kriget.
Trevlig gentleman på en blå Speed Triple-Daniel heter han, fd Sv-åkare.
Stor, stark man med smal, söt tjej på en Honda(?) 1000 kubik minst-Stefan och Millan, och 1000cc är också rätt.
Normalbyggd man på en gul sv650-Libben, även kallad peefell här på forumet. Körde Daniels fd Sv.
Stor, stark, Gôrgo, underbart trevlig Värmlänning (Taz) på en gliiidare med V4-motor med manligt sällskap på bönpallen-Stämmer, min hoj är inkurant så jag lånade Daniels flickväns hoj och fick sällskap av en Suzuki RF900 ägare... hans hoj står i Armbåga... Den som säger att man åker bekvämt på en glidare bör omvärdera sina åsikter. Arselet somnade efter några mil å i hundraåttio knyck vill benen blåsa av....
18 mil blev det för min del idag!![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt