Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår vad du menar, det är lite omständigt att ta sig hit. Men när man väl är här speciellt på allmänhetens körning är man nästan själv på banan och slipper trängas med andra hojar eftersom det brukar bara vara ca 10-15 hojar ute på banan samtidigt.
En bro vore fintvi får starta ett "åka på bana"-hoj parti som har det som valfråga nästa val
![]()
Visst är det så i "normala fall", påfarten på Gotland Ring är lite för bil-anpassad och linjen svänger rakt ut i idealspår och upptar halva banan.
"Vår" mc-utfart är utmarkerad med koner för att passa motorcyklarna.
/Nitrous
jag måste säga att jag har ingen förståelse för hur klubben vågar ha körningar utan ambulans på GR.
Jag förstår vad du menar, det hela är en pengarfråga. En ambulans kostar ju X antal tusen per dag och klubben har inte råd att betala dessa pengar eftersom vår provition för en dags allmänheten understiger kostnadena för en ambulans med råge.
Valet vi har är att bara ha allmänhetens körning några få dagar per år med ambulans på plats eller ha körningar flera gånger i veckan utan ambulans på plats.
Kanske läge för klubben eller banan att på sikt köpa in en ambulans
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti