Sola Solarium

-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Passa dig för vem du kallar biatch lillgrabben. Det är lätt att vara tuff bakom ett tangentbord.
 
-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Mina erfarenheter säger mig att dessa rekommendationer är undantag...just för vissa hudsjukdomar...Alltså kan man inte gå ut o ge allmäna rekommenadationer till folket att de ska sola solarium.

EazyD undrade om det var farligt med tanke på hur ofta han solade. Inte om hans fiktiva hudsjukdom skulle bli bättre av det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top