Sola Solarium

-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Passa dig för vem du kallar biatch lillgrabben. Det är lätt att vara tuff bakom ett tangentbord.

-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Mina erfarenheter säger mig att dessa rekommendationer är undantag...just för vissa hudsjukdomar...Alltså kan man inte gå ut o ge allmäna rekommenadationer till folket att de ska sola solarium.

EazyD undrade om det var farligt med tanke på hur ofta han solade. Inte om hans fiktiva hudsjukdom skulle bli bättre av det.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back