SOILWORK turné

  • Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
datum är:
10-02-04 (SWE) STOCKHOLM @ KLUBBEN
11-02-04 (SWE) GOTHENBURG @ MUSIKENS HUS
15-02-04 (SWE) MALMÖ @ KB
16-02-04 (SWE) HELSINGBORG @ THE TIVOLI

äntligen, nånn annan som ska gå?
 
Ok, håller med Nisse, vad e det? Bor granne med musikens hus, så är det nåt kul kan jag släpa mig ner...
 
Soilwork är en så kallad hårdrocksgrupp,,, öööh

mycket bra lagom arg välspelad metal från Helsingborg.
kolla och provlyssna på http://www.soilwork.org

blir nog sthlm för min del.

t rex Nisse, här av mitt CS nick... SoilWorkEr= att göra slitjobbet
 
Last edited:
ja för fan ..

härligt .. har väntat ett tag på dom nu .. måste försöka planera in det någon dag :yoparty :yoparty :yoparty
 
tar upp denna tråd igen
det blir GBG för min del,,, nånn mc galning som ska dit?

:yoparty
 
:yoparty ja jag hörde det, brorsan va där och jag går i GBG ikväll, 1,89 kort hår och meshuggah longsleave om nånn vill skåla.. :fyllisar
 
ja jävlar va bra det va, förbandet sög fett men jag blev klart impad av skåningarna :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top