Sofiiiiiiiiii har en fis på tvären den 20/9

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Jag tackar också för dagens runda! Hojen har nog aldrig färdats rakt fram så mycket som idag under min ägotid! :) Nu vet man hur det funkar i alla fall.
Jag kom på mina svagheter med att färdas rakt fram under en längre sträcka. :D Och det är inte helt fel!

Nej, men det var kul o träffa alla och kul att vi var så många fast 2 grupper hade inte skadat. Jag ska inte säga nåt för jag ställde inte heller upp som raceledare! :gnissla

Tack alla! Ses nog på Tidsdagsturen om allt går enligt planeringen! :tummenupp :)
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Var goda!

Ja... Men jag SA ju att det skulle vara en del transportsträckor... men ja, riktigt så många hade jag väl inte planerat. Vi skulle kört ner mot Laholm ist för Halmstad från Veinge.

Nu tänkte jag ju på Wilcan mfl som inte ville köra så ruskans fort... annars hade jag nog tom kunnat få E6 o bli kurvig :D

Tror nästa tur isf får gå över Finja, Vinslöv, C4, Tourup o Höör sen... :rolleyes:
 
Last edited:

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Var goda!

Ja... Men jag SA ju att det skulle vara en del transportsträckor... men ja, riktigt så många hade jag väl inte planerat. Vi skulle kört ner mot Laholm ist för Halmstad från Veinge.

Nu tänkte jag ju på Wilcan mfl som inte ville köra så ruskans fort... annars hade jag nog tom kunnat få E6 o bli kurvig :D

Tror nästa tur isf får gå över Finja, Vinslöv, C4, Tourup o Höör sen... :rolleyes:

Nästa tur låter 3vlig!! hade varit najs o joina men hojen har lagt av så vi får se....:huvet:död:gnissla
 

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Tackar för idag och bjuder på några bilder :)
 

Bifogat

  • DSC00048.JPG
    DSC00048.JPG
    116.4 KB · Visningar: 67
  • DSC00049.JPG
    DSC00049.JPG
    128.5 KB · Visningar: 63
  • DSC00050.JPG
    DSC00050.JPG
    85 KB · Visningar: 65
  • DSC00053.JPG
    DSC00053.JPG
    126.8 KB · Visningar: 71
  • DSC00054.JPG
    DSC00054.JPG
    113 KB · Visningar: 69
  • DSC00055.JPG
    DSC00055.JPG
    80.4 KB · Visningar: 66
  • DSC00057.JPG
    DSC00057.JPG
    92.6 KB · Visningar: 69
  • DSC00060.JPG
    DSC00060.JPG
    144.4 KB · Visningar: 80

phille_hbg

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
tack för turen idag! :)

antar att det var du "Spacequeen" som låg bakom mig under turen..? tyckte ni bildade en egen grupp en bit bak..? :p jag blev lite förvirrad iaf för jag visste inte om jag skulle hänga på dom andra eller kolla så att det var okej med er..? en stund så låg jag mellan er grupp och resten, så det blev rätt ensamt i skogen :p

jag hade skitkul iaf och fick öva på lite kurvteknik. perfekt timing såhär i slutet av säsongen... :näsblod

förresten, tack för bilderna era miffon! nu ser man att magen måste bort och man måste bygga en sjysst rumpa i vinter. det där är fanimej ingen hockeyrumpa som jag ligger inne med :gråta

jag hoppas att ni alla hade lika kul som jag iaf och att vi ses fler gånger! :)


P.S: vem fasen var den där jäkla juggen på pizzerian som skrek åt folk? tror det stod "wilcan" på hans rygg..? :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top