Sofiiiiiiiiii har en fis på tvären den 20/9

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Var goda!

Ja... Men jag SA ju att det skulle vara en del transportsträckor... men ja, riktigt så många hade jag väl inte planerat. Vi skulle kört ner mot Laholm ist för Halmstad från Veinge.

Nu tänkte jag ju på Wilcan mfl som inte ville köra så ruskans fort... annars hade jag nog tom kunnat få E6 o bli kurvig :D

Tror nästa tur isf får gå över Finja, Vinslöv, C4, Tourup o Höör sen... :rolleyes:

Finja, Vinslöv, Höör... now we are talking. Där brukar jag ju köra. Stationen i Höör har goda baguetter! :tummenupp
 

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5

Spacequeen

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2008
Ort
Ängelholm
Hoj
cbr 600 rr
Haha, jag det var jag som hade en egen liten grupp eftersom ni promt ville ha en :)! Jag tror vi kan skylla på att jag väntade in de andra efter mig? Ensamt, ja, det är ju ingen lagsport precis! Schysst att DU väntade iaf:banana!
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Var goda!

Ja... Men jag SA ju att det skulle vara en del transportsträckor... men ja, riktigt så många hade jag väl inte planerat. Vi skulle kört ner mot Laholm ist för Halmstad från Veinge.

Nu tänkte jag ju på Wilcan mfl som inte ville köra så ruskans fort... annars hade jag nog tom kunnat få E6 o bli kurvig :D

Tror nästa tur isf får gå över Finja, Vinslöv, C4, Tourup o Höör sen... :rolleyes:

Ursäkta? Inte VILLE köra så fort? Fort är alltid skoj, handlar om att hojen nu för tiden begränsar hastigheten. :)
haha.

Tyckte personligen förrutom att man hade svårt att hänga med på rakorna att det var riktigt trevligt att komma utanför de klassiska vägarna å se lite nytt.


Och på tal om bilden, mina gamla dreads :(


Edit: Bara vänta på pettsons bilder.. :p
 
Last edited:

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
Hmmm,kände igen en viss svart xx på en av bilderna.Bebe,va det du som körde med oss till olofström i Lördags?Isåfall så hej hej,det va jag som körde gammelgixxern :D
 

Matte-97

Radical Riders
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Limhamn
Hoj
3 st, gata/bana/cross
Hmmm,kände igen en viss svart xx på en av bilderna.Bebe,va det du som körde med oss till olofström i Lördags?Isåfall så hej hej,det va jag som körde gammelgixxern :D

Det var jag som var med på olofströmsturen :tummenupp

Bebe, fler körningar åt det hållet :yoparty vansinnigt kul :Bugar
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Hmmm,kände igen en viss svart xx på en av bilderna.Bebe,va det du som körde med oss till olofström i Lördags?Isåfall så hej hej,det va jag som körde gammelgixxern :D

Hejsan. Nope... inte jag denna gången. Min babe hon e silver, men den andra som var med kommer från Malmö.

Fasen, denna hojen börjar bli poppis nu... man e inte så udda längre... :huvet
 

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
Det var jag som var med på olofströmsturen :tummenupp

Bebe, fler körningar åt det hållet :yoparty vansinnigt kul :Bugar

Aha,,ok :D .Trevligt med lite nya ansikten,känner ju inte så där värst många härifrån.Men det är ju inte så konstigt ioförsig med tanke på att man bara haft körkortet 2 månader :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top