Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olzki skrev:De lär sig tidigt de små liven.![]()
/O
Kahobe skrev:EnJag tror att det är VI som är de mest korkade - dessutom väljer VI ju om DOM vid varje val...
Men socialdemokraterna är ju inte kommunister...Markus skrev:Visst är det så, och hade jag varit kommunist hade jag gått med i Partiet direkt och gjort komet-karriär.
Vad är skillnaden?KalleNorton skrev:Men socialdemokraterna är ju inte kommunister...
KalleNorton skrev:Men socialdemokraterna är ju inte kommunister...
Socialdemokraterna har inte planekonomi, tillåter egenföretagare... Det är några små skillnadervalmers skrev:Vad är skillnaden?

KalleNorton skrev:Socialdemokraterna har inte planekonomi, tillåter egenföretagare... Det är några små skillnader![]()
rTillåter egenföretagare på nåder, beskattar arbete stenhårt och betalar ut miljarder i bidrag. Alla ska ha samma. Inte speciellt långt ifrån kommunism.KalleNorton skrev:Socialdemokraterna har inte planekonomi, tillåter egenföretagare... Det är några små skillnader![]()
KalleNorton skrev:Men socialdemokraterna är ju inte kommunister...
eus skrev:Det var bättre förr, när sossarna var sossar och inte nåt halvdant mittenparti.
Markus skrev:Spelar ju ingen roll vilka av (riksdags)partierna man röstar för, alla ser samma problem i samhället och det är bara vägen till målet som skiljer.
Gixxer-Anders skrev:Nåja. Nu ska vi inte överdriva...
Helt riktigt, jag röstar på Moderaterna endast för att det saknas ett riktigt högerparti. Gärna mörkblått.Markus skrev:Nja, det är inga radikala skillnader mellan socialdemokratisk och moderat politik. Bor du i moderat eller sossekommun? Jag har bott i både och, 1-2% procentenheter skillnad i skatt, det är den största skillnaden. Inget som förändrar mitt liv direkt. Tycker inte det verkar som om de uträttade så mycket 91-94 heller, jag var inte helt med på politiken då dock.
valmers skrev:Helt riktigt, jag röstar på Moderaterna endast för att det saknas ett riktigt högerparti. Gärna mörkblått.
valmers skrev:Helt riktigt, jag röstar på Moderaterna endast för att det saknas ett riktigt högerparti. Gärna mörkblått.
När alla är så vilsna Markus skrev:Nja, det är inga radikala skillnader mellan socialdemokratisk och moderat politik. Bor du i moderat eller sossekommun? Jag har bott i både och, 1-2% procentenheter skillnad i skatt, det är den största skillnaden. Inget som förändrar mitt liv direkt. Tycker inte det verkar som om de uträttade så mycket 91-94 heller, jag var inte helt med på politiken då dock.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |