SO/SM på Karlskoga

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
tja! liten tråd om helgens tävlande kanske!? :)

Sidmotorcyklar kommer tävla samtidigt... de kör 32 varv på rejset.
Ska bli kul o rejsa direkt efter dom :näsblod

Swedie skrev:
2440834 tja! liten tråd om helgens tävlande kanske!? :)

Det gick ju faktiskt utan missöden på förra årets race om jag inte missminner mig.

Bara lite orolig från tidigare tävlingar där "sidbilarna" gjort det besvärligt.

Swedie skrev:
2440864 Bara lite orolig från tidigare tävlingar där "sidbilarna" gjort det besvärligt.
Jag förstod det men det behöver ju inte bli så, annars så är det ju bara att köra långsammare som en viss förare sa efter debaclet på Knutstorp.

Swedie - har du omkring 2 kvadratmeter för en kawa i ditt tält? Tar med bullar o kakor :)
Allt har löst sig utom tältplats nu ;)

Gustav O skrev:
2440865 Jag förstod det men det behöver ju inte bli så, annars så är det ju bara att köra långsammare som en viss förare sa efter debaclet på Knutstorp.
haha, ska försöka cirkla mellan oljefläckarna. :D

Swedie skrev:
2440834 tja! liten tråd om helgens tävlande kanske!? :)

Var där på onsdagsträningen igår och körde inför helgen. Kan meddela att de bytt ut/kompletterat curbsen och målat dessa. Färgen var enligt utsago "riktig" färg som inte skall vara hal, gjorde inget "fältprov" dock :näsblod
Nyafalterat var det i på nya sträckningen (mikes corner till esset) också. Vet inte om underlaget blev jämnare direkt men guppen verkade vara på nya ställen.

Don Quixote skrev:
2440869 Swedie - har du omkring 2 kvadratmeter för en kawa i ditt tält? Tar med bullar o kakor :)
Allt har löst sig utom tältplats nu ;)
Tjo, är du en renlig person med tankar om hälsa och välbehåll? Ja, jag har plats åt dig... fast den är ju grön... hmm :D vi ordna det! plinga 070 376 56 91..

FL skrev:
2440881 Var där på onsdagsträningen igår och körde inför helgen. Kan meddela att de bytt ut/kompletterat curbsen och målat dessa. Färgen var enligt utsago "riktig" färg som inte skall vara hal, gjorde inget "fältprov" dock :näsblod
Nyafalterat var det i på nya sträckningen (mikes corner till esset) också. Vet inte om underlaget blev jämnare direkt men guppen verkade vara på nya ställen.
Ja, nyasfalteringen på slutet av rakan är bra. Det var en rejäl KANT under hård inbromsning som troligen skjutit många packboxar :D

Last edited:
Swedie skrev:
2440882 Tjo, är du en renlig person med tankar om hälsa och välbehåll? Ja, jag har plats åt dig... fast den är ju grön... hmm :D vi ordna det! plinga 070 376 56 91..

Grön? Den är juh svart med rainbow-flakes ;)

vm killarna brukar ha bra koll på sina prylar
och fort kommer det gå..

Jag tänkte komma dit och kolla på era hojar som ni vill sälja snorbilligt (eller nästan ge bort) till mig ;)

newstead skrev:
2441481 Jag tänkte komma dit och kolla på era hojar som ni vill sälja snorbilligt (eller nästan ge bort) till mig ;)

Titta förbi mig. Dock är den snordyr...

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back