SO på Falkenberg

Någon som spelade in sändningen från tv4sport eller vet vart man får tag på den?

tyvärr glömde jag av tiden men jag hann bara spela in ca 45 minuter, kanske inte är till ngn större hjälp;(

Det var inte längre än ett inslag i Sportspegeln tyvärr.

-Maan, sånt här måste ju läggas upp lättillgängligt på en TV4-playsida men även på Highsider samt SO egna hemsida, vem fan hinner med att sitta o vänta på utsändningar + repriser på dumburken, känns hopplöst omodernt. FickxSa nu detta TV4 Sport!! :mad:

-SST600 Onboardshots med Thommy Sköld var väl så actionsports ska avnjutas/visas i full HD, om man ska hålla sig intresserad på riktigt.

-Magnus J på Bike som intervjuare/programledare, gav ett rappt o vaket intryck o kanske vår tids nye Johan Thoren :D

-Men herreguud vad länge gridgrafiken med alla 50-11 namn skulle promt läsas upp ordagrant...JEEZ!

-125GP höll på i en evighet, jag gick därifrån o glömde komma tillbaka igen *ironi-host*

@Sandstream: RU jomenvisst... :krama

Last edited:
Tyckte sändningen från Falkenberg var ganska bra, över förväntan...bra jobbat Luff!

Bara du fick med Rookie1000 så är jag nöjd:tungan

som michelle ovan säger så var inslaget om rookie 1000 inte längre en en sportspegelsändning om ens det, men visst kan jag föra över det från min inspelningsbara box å lägga upp det om du vill:)

Last edited:
som michelle ovan säger så var inslaget om rookie 1000 inte längre en en sportspegelsändning om ens det, men visst kan jag föra över det från min inspelningsbara box å lägga upp det om du vill:)

men som sagt jag spelade bara in sista 40-45 minuterna av sändningen, kollar om jag kan fixa över inspelingen från boxen till usb och därefter lägga upp rookie 1000 på nätet men det blir efter att jag jobbat klart, jobbar till 14.00:tummenupp

Tycker sändningen var helt okej men den där gamla farbror som kommenterar och inte kan hålla reda på topp 3 i SST600 drar ner betyget rejält :död

Sändningen var mycket bra över lag! Dock finns det några saker man kan göra bättre. För det första LG som kommentator känns som han sjunger på sista versen. In med Magnus från bike som känns lite mer up to date och håller koll på gubbarna både brevid banan och under race. Nummer två är information. Under racen visades ingenting annat är körningen. Dom måste få in lite grafik som visar allas placeringar under racet och lite tider.

/A

men som sagt jag spelade bara in sista 40-45 minuterna av sändningen, kollar om jag kan fixa över inspelingen från boxen till usb och därefter lägga upp rookie 1000 på nätet men det blir efter att jag jobbat klart, jobbar till 14.00:tummenupp

Tack för erbjudandadet, men jag kan hämta den från RU istället:tummenupp

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back