SO nu till helgen

Äh, Otto behöver poängen i mästerskapet, vi delade på ett par öl och grillade en fläskfile till middag tillsammans. Däremot är jag mycket nöjd med min 1.08-tid, trots endurancedäck.

/jens
Snyggt Jens, man ska sluta när man är på topp.
Det gjorde jag också, då har man ju liksom inget kvar att bevisa :D

Verkar vara en av våra instruktörer som kör R1 och den första 7an i rookie
Vi grattar Zyron för ett perfekt race med 1:a plats och banrekord i rookie:tummenupp

tills imorgon har vi köpt nya däck till honom....han körde tydligen på beggade däck idag.

Japp det tackar jag för, synd att jag inte böt framdäcket till kvalet så jag slapp mula hojjen. Men nu har man gjort första repan på den, så nu kan man ta i på allvar :tummenupp

Måste bara skruva fast alla delar först... :gnissla

Ja, det var lite synd om xyron. Han blev jättelessen efter kraschen. Jag fick sitta nästan en hel timme med honom i knät medans han grät på min axel. Övriga gänget skruvade ihop hojen. Men sen vände jag honom över knät å smiskade min lille kompis och se vilken fart han fick igen.

Bra kört xyris.

Ja, det var lite synd om xyron. Han blev jättelessen efter kraschen. Jag fick sitta nästan en hel timme med honom i knät medans han grät på min axel. Övriga gänget skruvade ihop hojen. Men sen vände jag honom över knät å smiskade min lille kompis och se vilken fart han fick igen.

Bra kört xyris.

Vad kul för dig Jonas att du vågar kliva ur garderoben.

Nu fick Tommy smisk och senast du besökte gelleråsen så var du framme och masserade mig med matolja:arsele

Vad kul för dig Jonas att du vågar kliva ur garderoben.

Nu fick Tommy smisk och senast du besökte gelleråsen så var du framme och masserade mig med matolja:arsele

Det stämmer ju faktiskt att jag smorde in dig när du klätt dig i läder. Men jag tog inte på röven och det sa jag flera gånger att jag inte tänkte göra heller.

Det stämmer ju faktiskt att jag smorde in dig när du klätt dig i läder. Men jag tog inte på röven och det sa jag flera gånger att jag inte tänkte göra heller.

Inget hopprep såg jag till i helgen men din nalle var ovanligt tilltufsad så jag gissar att det inte bara var Tommy som fick smisk.

Norrlänningar är lite speciella.

[YOUTUBE-ID]4Ssx5nMMubk[/YOUTUBE-ID]

Förstår inte vad du menar. Det vimlar ju av bilder från bulten i helgen. Är det inte där all spännande hojåkning sker? :va

Nä det är helt sjukt.. men men det är bara till och vänta på bilderna

Har du sett totala poängräkningen i r-1000 SO 2009...:huvet

Jo jag såg den.....*fniss*

Sen kom jag på en annan sak. Jag glömde dra åt gaffelbensfästet till din styrdämpare efter att jag meckat med clip on bytet....sorry :)

Last edited:
Jo jag såg den.....*fniss*

Sen kom jag på en annan sak. Jag glömde dra åt gaffelbensfästet till din styrdämpare efter att jag meckat med clip on bytet....sorry :)

Det är lugnt, jag drog det själv men glömde använda gänglåsning :huvet

Vi grattar Zyron för ett perfekt race med 1:a plats och banrekord i rookie:tummenupp

tills imorgon har vi köpt nya däck till honom....han körde tydligen på beggade däck idag.

:D

Ja, grattis det var ju inte dåligt :tummenupp

Har nån koll på hur många max startande åsen har typ på ett So/Sm rookierace ?

Back