SO nu till helgen

Det positiva är ju att man slipper åka ut på en kall bana,

Men frågan är om det verkligen överväger det faktum att risken för saneringsspår varvet runt i idealspår är mer än befintlig.

Att man får gå upp tidigt är väll inte så jävla mycket att tjata om, man är ju där utav en anledning, liksom.

Nu får ni fan ge er. Detta är ingen "jag har rätt" tråd. Jag frågade efter om det fans en startlista. Ett enda gnällinlägg till så får ni en snickers uppkörd i röven (sandstream undantaget då jag vet att han inte skulle se det som ett straff).

Nu får ni fan ge er. Detta är ingen "jag har rätt" tråd. Jag frågade efter om det fans en startlista. Ett enda gnällinlägg till så får ni en snickers uppkörd i röven (sandstream undantaget då jag vet att han inte skulle se det som ett straff).
Det var värst vad du gnäller.

Där hör du Lawner!

Vi va hemma klockan halv fem från linköping tack vare sjukhus besök där snackar vi
en försening i tidschemat!

Kommer bli en kanonhelg!!!

Men jag har ju för fan sagt åt lillebror att ge fan i det där!

Han tog inte ens min fjolårstid på 1.01.5. Trotts 30 kg i viktfördel samt att hans hoj åkt så många varv runt den banan att det bara borde vara att hålla i styret och åka med.......

Med tanke på hur ofta Superbike rödflaggas är det nog bäst att ha dem först vi närmare eftertanke ;)

Nej med tanke på hur ofta dom rödflaggas borde dom väll vara sist?

Då kan man raca packa sen kolla på superbike och när det börjar mörkna kan man åka hem :tummenupp:D:arsele:tuttar:D

Last edited:
Fröken Lawner inga påhopp på lillebror.. Har jag fel när jag säger att han piska dig på falken senast ni va där samtidigt IÅR?? (det va han som sa det)

Grabbarna åkte upp idag.. hoppas vi får stå jämte vrann denna gången oxå.. munhugg e skoj!

Jag har hört ryckten om att det är en grön Kawwa som steker alla i R1000 i dag på träningen.
Kan det verkligen stämma?

Jag har hört ryckten om att det är en grön Kawwa som steker alla i R1000 i dag på träningen.
Kan det verkligen stämma?

Verkar vara en av våra instruktörer som kör R1 och den första 7an i rookie
Vi grattar Zyron för ett perfekt race med 1:a plats och banrekord i rookie:tummenupp

tills imorgon har vi köpt nya däck till honom....han körde tydligen på beggade däck idag.

Back