Lason
Smålänning
Jag har ullfrotté-långkalsonger (numer "Woolpower") impregnexbahsndlade bomullsbyxor, vanlig T-Shirt, och över olle, fleece eller blåkläders fodrade flanellskjorta, och över det oftast en Fristad fodrad arbetsjacka i bomull, impregnerat för att bli vattentätt.
Skor har jag dock inga bra längre, eccokängorna pajade igår, lurar på att köpa ett par riktiga graninge, men lantmännen och svedol har så kassa öppettider...
På huvvet har ja en fleecemössa om jag inte är ute länge, då blir det militärens gröna fodrade keps.
Sen har ja en snyggare jacka och ett par snygga byxor som ja använder ibland
Ska vara riktiga kläder. Köper man billigt köper man dyrt så det inte håller så länge,m undantaget T-Shirts, då HM:s billiga håller en rätt bra kvalité
Skor har jag dock inga bra längre, eccokängorna pajade igår, lurar på att köpa ett par riktiga graninge, men lantmännen och svedol har så kassa öppettider...
På huvvet har ja en fleecemössa om jag inte är ute länge, då blir det militärens gröna fodrade keps.
Sen har ja en snyggare jacka och ett par snygga byxor som ja använder ibland
Ska vara riktiga kläder. Köper man billigt köper man dyrt så det inte håller så länge,m undantaget T-Shirts, då HM:s billiga håller en rätt bra kvalité