Snyggt eller praktiskt klädd?

Hur klär du dig?

• Antal röstningar
    0
Eh, på arbetet blir det arbetskläder då, borde ju vara praktiskt, men varmt är det minsan inte! :näsblod

Skulle jag bry mig mer om mitt utseende än varma och bekväma kläder så skulle jag helt klart gå runt naken!

Valde andra alternativet men jag skiter i modekläder. Har det jag tycker är snyggt med ser samtidigt till att klä mej varmt. Dubbla underställ, tjocka strumpor och tjock tröja så fryser jag inte men är samtidigt snyggt klädd. :)

Går det att kombinera snyggt med varmt så tar jag det annars får det bli varmt. Avskyr att frysa.

Oj, vad många som faktiskt prioriterar värmen. Jag har nog inte köpt ett enda plagg de senaste 15 åren med tanke på funktion. Eller i o för sig, skidkläder och löpskor och sånt. Sen fryser jag satana rätt ofta också. :huvet

Långkalsonger eller underställ har jag inte haft sen jag var 5 bast eller nåt, förutom i backen, och lumpen. Känns jäkligt skumt med jeans över ju.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back