Långa farbron
Yster tokfrans
kaZmur skrev:Jag hittade ett par hästar, lååååångt uppe på en kulle så jag tänkte att det blir väl ett bra foto. Sagt och gjort, jag gick upp för kullen och posade vid hästarna. Bara ett problem, hästarna var giriga och ville ha betalt för att posera med undertecknad.
Bara en sak att göra. Jag jagade dem i runt 15 minuter och detta var det bästa kortet jag lyckades få![]()
Aha typiskt hästar,såg du deras hallick i närheten ???


när jag läst igenom denna tråd. Men varken Mavve eller Nissejärnet är ju med så de får bli rejvis.
Måste ju jaga ikapp Rejvis nu annars blir han odräglig!
(ger dock 7 "Günther" av 10 möjliga för det försöket
Jaaaaa men assååååå jag tycker iaf att då kan man ha med alla killar på SH i pollen!!! Det är väl typ minst 10000 så det funkar ju asbra!