Snyggaste killarna på Sporthoj... (poll)

Vem är fränast?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
kaZmur skrev:
Jag hittade ett par hästar, lååååångt uppe på en kulle så jag tänkte att det blir väl ett bra foto. Sagt och gjort, jag gick upp för kullen och posade vid hästarna. Bara ett problem, hästarna var giriga och ville ha betalt för att posera med undertecknad.
Bara en sak att göra. Jag jagade dem i runt 15 minuter och detta var det bästa kortet jag lyckades få :(

Aha typiskt hästar,såg du deras hallick i närheten ???

Långa farbron skrev:
Aha typiskt hästar,såg du deras hallick i närheten ???
Nja, hade kontaktat honom tidigare via telefon, trevlig kille. Money Banks, askin' nothin' but thanks

Fan vad jag har :rofl när jag läst igenom denna tråd. Men varken Mavve eller Nissejärnet är ju med så de får bli rejvis.

Sadam skrev:
Fan vad jag har :rofl när jag läst igenom denna tråd. Men varken Mavve eller Nissejärnet är ju med så de får bli rejvis.
bugar o bockar :Bugar
Whos the man, Whos the MAN???

I AM:):):)

Hagster skrev:
Fyyyyyy fan vilken BUTTUGLY bild på mig. Ser inte sådär mongo ut egentligen. Mycket sötare. Rösta på mig ffs!

Jätteruffsig i depån i Karlskoga på licenskursen i somras.

Bikeweek_040728_004.sized.jpg
En karl är inte söt, för helvete.

Meeeen, whatdafeck... Har ni aldrig sett mig utan hjälm o skinnställ eller? Välhängt? Ja men visst! Click'it!! :tomten Måste ju jaga ikapp Rejvis nu annars blir han odräglig!

Bifogat

• dq.jpg
    dq.jpg
    34.3 KB · Visningar: 91
Last edited:
Guuuud assåå!! Fyfan vilken trååååååd! HALLÅÅÅÅ moderator lås den och döda alla som skrivit i den!! Och sist men inte minst: TA BORT MIG FRÅN POLLEEEEEEEEEN!!

;)

Nisse Järnet skrev:
Guuuud assåå!! Fyfan vilken trååååååd! HALLÅÅÅÅ moderator lås den och döda alla som skrivit i den!! Och sist men inte minst: TA BORT MIG FRÅN POLLEEEEEEEEEN!!

;)

öööööö du e inte med nisse :7peta

Nisse Järnet skrev:

;)
Känns hemskt att var den som berättar det för dig men, lilla gubben, du är inte med i pollen :D

Nisse Järnet skrev:

;)
Vi har redan tagit bort dig Nisse, du ledde så stort o va sånt hot så vi andra som var lite fulare än dig pallade inte med:)

Nisse Järnet skrev:
Haha jahaaaa men då så ;);)
Du hade ju vunnit, synd att du e så emot såna här pollar som e så sexistiska, fast när man ser dig kan man ju tro du e värsta BIMBON Nisse:)

hållundan skrev:
Fan va skumt.... :rolleyes:

Det funkar ju inte....
fick du Deja vu nu eller Hållundan???:) Det ju du som gör allt detta åt mig:)

Pöss:)

måste poängtera att inlägget är ironiskt så ingen missförstår.....eller va det nån som missförtog?

Ravetrancer skrev:
Du hade ju vunnit, synd att du e så emot såna här pollar som e så sexistiska, fast när man ser dig kan man ju tro du e värsta BIMBON Nisse:)
Haha :D :banana Jaaaaa men assååååå jag tycker iaf att då kan man ha med alla killar på SH i pollen!!! Det är väl typ minst 10000 så det funkar ju asbra! :tummenupp ;););)

Ravetrancer skrev:
fick du Deja vu nu eller Hållundan???:) Det ju du som gör allt detta åt mig:)

Pöss:)

måste poängtera att inlägget är ironiskt så ingen missförstår.....eller va det nån som missförtog?
Haha de tror jag inte:) (Hoppas ingen tar mina inlägg seriöst heller :7peta )

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey