Ravetrancer
Now even more badass!!!
vart tog tatueringen vägen???sharpedge skrev:Menar du såhär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vart tog tatueringen vägen???sharpedge skrev:Menar du såhär?
Ravetrancer skrev:du vet hur jag menar.......fram med den färgade kalufsen![]()
hahahah JAAAAAAAAsharpedge skrev:ska kolla
denna?![]()
Den finns där, men jag tror inte negativet tog med den...Ravetrancer skrev:vart tog tatueringen vägen???
men va fan, du e ju inte ens med på i tävlingen juhsharpedge skrev:Den finns där, men jag tror inte negativet tog med den...
Det var du som börjaRavetrancer skrev:men va fan, du e ju inte ens med på i tävlingen juh![]()
Hur går det ihop med pulverdieten?Ravetrancer skrev:tja det e väl ett par stycken, men jag skulle nog ställa frågan, varför gör du så här mot dig själv Rejvis?
Jo, alltså det är så här. Jag gör så här för att skydda min sambo helt enkelt. Jag kan inte tillåta att andra tjejer springer efter mig, vilket jag märkt att dom fortfarande gör, och Valmers, det är inga ras som dina brudar. Hahahahaha![]()
jag gick ner 12 kilo på pulverdieten, sen la jag av för våren kom o alla börja grilla massa matvalmers skrev:Hur går det ihop med pulverdieten?
ser att du klarade inte av min stora vinst här så du kände att du var tvungen o förnedra mig i en tjejtråd.sege skrev:
Ravetrancer skrev:ser att du klarade inte av min stora vinst här så du kände att du var tvungen o förnedra mig i en tjejtråd.
Men vet du vad, jag trivs bra där med![]()
HanneZ skrev:Tänk om det hade diskuterats deltagarnas bredd i tjejpollen! Då hade de varit polisanmälan!
bland killarna ja. Ravetrancer har endast manliga röster....Victor skrev:Jaja, nu är den saken klar iallafall. Störst går först helt enkelt.
Swedie skrev:bland killarna ja. Ravetrancer har endast manliga röster....![]()
Ja, vi är trötta att behandlas som objekt *stampa med foten*sege skrev:Usch för såna här trådar, vi ska prata motorcyklar!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |