HanneZ
Guest
När det handlade om snyggaste tjejerna så va de ett jävla liv o kvinnoförnedring o allt va de va. Men nu... nu är de andra bullar[tm]... Jag känner mig förtryckt o förnedrad, ni ser oss som objekt lixom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:När det handlade om snyggaste tjejerna så va de ett jävla liv o kvinnoförnedring o allt va de va. Men nu... nu är de andra bullar[tm]... Jag känner mig förtryckt o förnedrad, ni ser oss som objekt lixom...
Du är också sötHanneZ skrev:När det handlade om snyggaste tjejerna så va de ett jävla liv o kvinnoförnedring o allt va de va. Men nu... nu är de andra bullar[tm]... Jag känner mig förtryckt o förnedrad, ni ser oss som objekt lixom...
Jo, så länge män styr världen så får vi väl dras med sånt härsege skrev:Men.. det är ju det här som är 'jämlikhet' i dagens Sverige. Ska vara så här.
eus skrev:Du är också söt![]()
HanneZ skrev:När det handlade om snyggaste tjejerna så va de ett jävla liv o kvinnoförnedring o allt va de va. Men nu... nu är de andra bullar[tm]... Jag känner mig förtryckt o förnedrad, ni ser oss som objekt lixom...
det e inte bara brudar som behöver göra så här, jag gör så här åt digMirran skrev:Dom snyggaste killarna är ju inte med på röstvalslistan,så hur ska man kunna rösta då?blir jag tvungen att ta ngn,så blir det nog Rejvis han är rätt så cool!
You like Hillbilly boys, vote for KAZ!!!!kaZmur skrev:Kom igen nu va!
Jag är snygg (speciellt i skinnpaj), sportig (får hjärtklappningar när jag öppnar ytterdörren), gillar hästar (hästar gillar inte mig) och är en jävel på att kyssaspannkyss)
Vad mer kan ni önska?
edit: Jag har även en feminin sida (allt för min långa farbror)
tja det e väl ett par stycken, men jag skulle nog ställa frågan, varför gör du så här mot dig själv Rejvis?valmers skrev:Hur många pizzor sedan bilden togs?
Klart du går att köpa, du vet ju vart du har migexiteme skrev:MYCKET underhållande tråd... Fler bilder åt oss tjejer![]()
BTW: Jag har inte röstat än. Och jag går att köpa...![]()
det där e inte du din spoling, så ser du inte ut, ta nu fram håre o visa alla att du liknar Jay Leno, fast i negativsharpedge skrev:Synd att man inte var med i pollen![]()
Eftersom vi Göteborgare ska hålla varandras ryggar mot alla på SH så blir det en röst på Rejvis![]()
Bidrar med en bild på mig också, även om jag inte är med i pollen![]()
Kostymbilden är sjysst som fan ... gillar den skarptbikerwoman skrev:Sharpedge är helt klart bäst hittillsHade urvalet sett sådant ut hade det blivit svårt att välja....
Eller hur tjejer?
Fast swedie i kostym är ju faktiskt inte illa heller....![]()
mmm den e ok, men alltså, hade ju vart mycket bättre om han rakat bort fjunskägget hehehehesharpedge skrev:Kostymbilden är sjysst som fan ... gillar den skarpt
Ravetrancer skrev:det där e inte du din spoling, så ser du inte ut, ta nu fram håre o visa alla att du liknar Jay Leno, fast i negativ![]()
du vet hur jag menar.......fram med den färgade kalufsensharpedge skrev:Menar du såhär?
Hade min snygging varit med på listan hade jag ju självklart tagit honom istället.Ravetrancer skrev:det e inte bara brudar som behöver göra så här, jag gör så här åt dig![]()
![]()
![]()
tur för mig att han inte var det dåMirran skrev:Hade min snygging varit med på listan hade jag ju självklart tagit honom istället.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |