Snyggast

Fireblade! ! mums! :tummenupp
det är nånting speciellt med den fronten och bakdelen *mjau*!

Om jag välja ngn utan dem tre som anges så blir det mv agusta :yoparty men "fireblarghen" är satans snygg också. :banana

Hojarna tillhör Skövdepöjk respektive Fireblargh här på forumet :Bugar

Bifogat

• _Z6F3703.jpg
    _Z6F3703.jpg
    103 KB · Visningar: 71
  • _Z6F2483.jpg
    _Z6F2483.jpg
    91.8 KB · Visningar: 62
Last edited:
quip skrev:
Den där ser ju ut som en kanin eller känguru framifrån med dem där backspeglarna, annars är dem fina.

Backspeglar, sånt lämnar man väl tillsammas med flärpen baktill på nån hylla i garaget

2005_bimota_db5_rhr_700p.jpg

gthyni skrev:
Backspeglar, sånt lämnar man väl tillsammas med flärpen baktill på nån hylla i garaget

haha, ja den där va lite överdriven, bort me den

Grejer som måste sitta på när Bimota typar in bågen
och när man själv åker till Bilprovningen.
Men det är lätt ordnat.

Gixxern! :tummenupp

Inte utan att man saknar sin gamla häck...

Bifogat

• DSC_0852-liten.jpg
    DSC_0852-liten.jpg
    108 KB · Visningar: 59
ja får nog säga att R1an är snyggast!! 02-03 är bland de snyggaste cyklarna tycker ja :banana

Bifogat

• 02_r1_beauty_2-01.jpeg
    02_r1_beauty_2-01.jpeg
    59.6 KB · Visningar: 73
ninja

om man får blanda in andra så är ju ducati 748 den snyggaste som gjorts, men av dem hojarna är det lätt ninjan! :tuttar

LCF skrev:
1. Honda (gillar formen plus att färgen verkligen sticker ut) :yoparty
2. Suzuki (gillar formen men det saknas något?) :tummenupp
3. Kawasaki (nja Kawasaki har tillverkat snyggare bågar) :trött

precis vad jag tänker om sukkan. det saknas något. hondan formligen skriker raceing. den ser mycket kaxigare ut. :yoparty

Kristofer86 skrev:
ja får nog säga att R1an är snyggast!! 02-03 är bland de snyggaste cyklarna tycker ja :banana

jo den duger men R1án va inte med i jämnförelsen i denna tråden. jag och mina polare gillar inte rettan så den ska inte jämnföras här....men tack för ditt inlägg :klappar

Jag tycker denna e snyggast................ O jag e så glad att den är min :banana

Bifogat

• bågebilder 007.jpg
    bågebilder 007.jpg
    114.5 KB · Visningar: 76
Last edited:
Blanco skrev:
Jag tycker denna e snyggast................ O jag e så glad att den är min :banana

Du ska vara glad att den e din. Jävligt fiiin. Helt rätt färgval. Svart rockar :yoparty . Men tycker ändå 954án e snäppet värre designmässigt. sen kan man ju säga att färgerna kunde varit bättre. nån som vet om 954án finns i helsvart???

Och alla som skriver om rettorna. 03áns röv e ju alldeles för fyrkantig. inge snygg alls. sen att rettan är en grym hoj i övrigt vad det gäller köregenskaper etc. e en annan sak. skulle jag välja bara på köregenskaper kraft osv så skulle jag välja en 1000cc gixxer utan tvekan, men eftersom jag e rätt ny bland mcfolket så tror jag att jag hanterar en cbr på samma sätt som jag skulle hantera en gixxer. men det e ju bara vad jag tror.... :hihi
och blanco....din avatar e gryyyyyyyyym :yoparty

Kawwan är riktigt ful faktiskt, platsar inte in över huvudtaget. Bladen vinner med liten marginal över gixxern. Men absolut läckrast är MV Augusta.

The blade skrev:
Jag och mina polare bråkar om vilken sporthoj som e snyggast!! Hoppas ni här på sh kan hjälpa oss att lösa fejden. Jag håller på cbr 954án(den gula och blåa). En av mina polare håller på zx9r ninjan 03án. Och den tredje av oss håller på gsxr 1000 02-03.
Skriv gärna specifikt vad ni gillar på de olika hojarna resp. vad ni inte gillar!!!
Tack på förhand lads!!!!!
Fins väl bara en?Blade 1000rr

Appapapapappp... det där var ju inte riktigt rätt och riktigt. :) Såhär ska det se ut!

The blade skrev:
Riktigt snygg men nu gäller denna jämnförelse hojar av årsmodell 02-03....sorry mate :yoparty och då har rettan inte mycket att hämta

Bifogat

• IMGP0742 (Medium).JPG
    IMGP0742 (Medium).JPG
    87.4 KB · Visningar: 63
Utav dom tre alt, så är Bladen klart snyggast! Men jag tycker att min är Snyggast just nu! *s*

Bifogat

• DSC00364mindre.JPG
    DSC00364mindre.JPG
    86.8 KB · Visningar: 67
Back