996D
BTG 7,16.9
996sps, men jag är kanske inte helt objektiv.
Annars får det bli MV Agusta F4.

Annars får det bli MV Agusta F4.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
quip skrev:Den där ser ju ut som en kanin eller känguru framifrån med dem där backspeglarna, annars är dem fina.
gthyni skrev:Backspeglar, sånt lämnar man väl tillsammas med flärpen baktill på nån hylla i garaget
Min åsikt precis.FUBAR skrev:Finns ju bra mycket snyggare sporthojar än dom, men gixxern vinner, tätt följt av bladen. ninjan kommer lååångt efter.
LCF skrev:1. Honda (gillar formen plus att färgen verkligen sticker ut)![]()
2. Suzuki (gillar formen men det saknas något?)![]()
3. Kawasaki (nja Kawasaki har tillverkat snyggare bågar)![]()
Kristofer86 skrev:ja får nog säga att R1an är snyggast!! 02-03 är bland de snyggaste cyklarna tycker ja![]()
Blanco skrev:Jag tycker denna e snyggast................ O jag e så glad att den är min![]()
Fins väl bara en?Blade 1000rrThe blade skrev:Jag och mina polare bråkar om vilken sporthoj som e snyggast!! Hoppas ni här på sh kan hjälpa oss att lösa fejden. Jag håller på cbr 954án(den gula och blåa). En av mina polare håller på zx9r ninjan 03án. Och den tredje av oss håller på gsxr 1000 02-03.
Skriv gärna specifikt vad ni gillar på de olika hojarna resp. vad ni inte gillar!!!
Tack på förhand lads!!!!!
The blade skrev:Riktigt snygg men nu gäller denna jämnförelse hojar av årsmodell 02-03....sorry mateoch då har rettan inte mycket att hämta
Men..... Du har ju det viktigaste av baken.... analen, gömd under sadeln....xtralarge skrev:Utav dom tre alt, så är Bladen klart snyggast! Men jag tycker att min är Snyggast just nu! *s*
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |